سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

اگر مسوولان با جدیت پیگیر حقوق هسته ای كشور هستند از پشتوانه جوانان برخوردارند

فرماندار شهرستان تبریز گفت: مسوولیت نخبگان با بنیاد نخبگان است اما سایر نهادها نیز مسوولیت هایی در این امر دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، چمنی در مراسم تجلیل از 37 جوان برتر و نمونه این شهرستان اظهار كرد: پارك فناوری در امر توجه به نخبگان در كنار بنیاد نخبگان قرار دارد و كارهای موثری در خصوص نخبگان انجام داده است.

وی با بیان اینكه در شش ماهه گذشته چهار نشست با نخبگان شهرستان برگزار شده است، افزود: در این نشست سعی كرده ایم انتقاد پذیر باشیم و نشست ها را بیشتر به سوی تخصصی شدن هدایت كنیم تا نخبگان بهتر بتوانند نظرات خود را در نشست ها ارایه كنند.

چمنی خاطرنشان كرد: به عنوان مدیر اجرایی شهرستان پیشنهاد داده ام نمایندگانی از نخبگان در تمام كارگروه های 49 گانه استان حضور داشته باشند و نظرات علمی و موثر این نخبگان در كارگروه های مختلف مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به توانایی جوانان ایران اسلامی در تمام عرصه های علمی، فرهنگی و ورزشی افزود: اگر مسوولان كشور با جدیت پیگیر حقوق هسته ای كشور هستند از پشتوانه جوانان متدین و با علم برخوردارند كه با تلاش فراوان تمام مشكلات را پشت سر گذاشته اند.

مدیركل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی همچنین در این مراسم گفت : تجلیل از جوانان برتر و نمونه، حمایت از تولید ملی ، كار و سرمایه ایرانی است.

محمدرضا سیابانی افزود: حمایت از سرمایه ایرانی در فرمایشات نوروزی رهبری، همان توجه و حمایت از سرمایه های انسانی است.

وی گفت: البته اشكالاتی در سیستم و اساسنامه بنیاد نخبگان وجود دارد كه باید رفع شود چرا كه اگر این سیستم درست باشد فردی كه نخبه می شود دیگر نباید به دنبال حمایت باشد و خود به خود باید تحت حمایت بنیاد قرار گیرد.

سیابانی اظهاركرد: چه بسا هم اكنون نخبگانی در سطح كشور وجود دارند كه پنهان هستند و كسی به آنها توجهی نمی كند و بنیاد نخبگان باید فریاد این افراد را گوش دهد.

وی با اشاره به برگزاری المپیاد ملی مهارت در سطح استان، افزود: هم اكنون نزدیك به 310 نفر از نخبگان بخش های مختلف در حال رقابت با یكدیگر هستند تا با حضور در رقابت های كشور، جواز حضور در لایپزیگ آلمان را به دست آورند.

گفتنی است، در مراسم تجلیل از جوانان برتر و نمونه شهرستان تبریز از 37 جوان برتر این شهرستان تجلیل شد./س

برچسب ها: مسولان ، حقوق ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.