سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزايش ايمني موجب رضايت مشتريان از خودروهاي ايكس 100 شده است

معاون كيفيت گروه خودروسازي سايپا از استقبال گسترده مشتريان نسبت به محصولات ايكس 100 اين گروه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران داريوش گل محمدي  اظهار داشت: گروه خودروسازي سايپا از دو سال پيش تاكنون با انجام اقدامات زيربنايي تلاش كرده با ارتقا سطح كيفي و استاندارد خودروهاي توليد خود رضايت مشتريان را فراهم آورد كه اقبال خريداران به خودروهاي ايكس 100 بيانگر موفقيت سايپا در تحقق اهداف خود بوده است.

وي افزود: تغييرات صورت گرفته منجر به توليد محصولي كاملاً به روز و متفاوت با توليدات قبلي سايپا شد كه هم از لحاظ كيفيت و هم از نظر زيبايي در سطح غير قابل مقايسه اي با خودروي پرايد سابق قرار گرفته است.

گل محمدي تصريح كرد: پروژه ايكس 100 با هدف افزايش استحكام و ايمني در تصادفات از جلو و تقویت و استحکام بیشتر بدنه و همچنین ارتقاء استاندارد سیستم روشنایی خودرو و زیبایی تزئینات داخلی و راحتی بیشتر سرنشین صورت گرفته است.


وي مهمترین ویژگی خودروهاي پلت فرم ايكس 100 را افزایش قابلیت جذب ضربات ناشی از تصادفات دانست و گفت: ارزیابی های انجام شده بر اساس استانداردهای روز اروپایی نشان دهنده کمترین آسیب وارده به سرنشین هنگام وقوع تصادفات رانندگي است .


گل محمدي افزود: در بخش تزيينات داخلي اين خودروها نيز بیش از 50 قطعه طراحي شده و با تغيير در ظاهر و مقاوم سازي قسمت هايي نظیر داشبورد، درها، کنسول و صندلی با افزودن قطعات تقویتی فلزی، ایمنی سرنشین نیز افزایش یافته است.

معاون كيفيت سايپا  با اشاره به تجهيز خودروهاي ايكس 100 به سيستم ضد سرقت افزود: ايموبلايزر نصب شده بر روي خودروهاي ايكس 100 جز پيشرفته ترين سامانه ها در دنيا است و هم اكنون بسياري از خودروهاي روز جهان از چنين سيستمي استفاده مي كنند.

وي خاطرنشان كرد: نصب ترمز ABS بر روی کلیه مدل های خانواده سایپا و تقویت فنرهای جلو و عقب توام با ایجاد قابلیت نصب کیسه هوا از دیگر اقدامات مهم انجام شده در این پروژه است./عب

برچسب ها: رضایت ، استاندارد ، ایمنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.