سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان/

قانون جدید مرزبانی در شورای نگهبان

قانون جدید مرزبانی کشور اکنون در شورای نگهبان است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گیلان؛ فرمانده انتظامی کشور در سفر به گیلان  با بیان اینکه اهمیت مرز بر کسی پوشیده نیست بر ضرورت صیانت از سرحدات مرزی برای مقابله با تهدیدات دشمن تاکید کرد.

اسماعیل احمدی مقدم ، از پی‌ریزی قانون جدید و نوسازی قانون مرزبانی جدید در کشور خبر داد و افزود: قانون جدید اکنون در شورای نگهبان است و با تایید و ابلاغ آن در بحث اعتبارات، نیروی انسانی، الکترونیک، زیرساخت‌های الکترونیکی، مراقبت مرزی الکترونیکی، اپتیکی، افزایش گشت‌ها و کنترل‌های هوایی اقدام‌های قابل توجهی انجام می‌شود.

وی به حمایت دشمنان از گروه‌های تروریستی اشاره کرد و افزود: جریان مواد مخدر، مشروبات الکلی، سلاح، مسئله قاچاق کالا و مبادلات غیرقانونی در مرز بسیار اهمیت دارد و مبارزه با قاچاق کالا با هدف حمایت از تولید ملی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است..

فرمانده انتظامی کشور تصریح کرد: فرماندهی معظم کل قوا همواره بر کنترل مرزها تاکید دارند و نیروی انتظامی این مهم را با حمایت دولت و مجلس در اولویت های خود قرار داده است.

احمدی مقدم با بیان اینکه وضعیت کنترل مرزها از شش سال گذشته از 32 درصد اکنون به حدود 70 درصد رسیده است، گفت: کنترل مرزها تا پایان برنامه پنجم توسعه کشور تا 85 درصد هدف‌گذاری شده است.

فرمانده نیروی انتظامی ،  با اشاره به اینکه امسال توجه ویژه‌ای در بحث دریابانی شده است، گفت:  امسال  103 میلیارد تومان برای این طرح در نظر گرفته شده است.

احمدی مقدم ، ریشه‌های ایمانی و فرهنگی اسلامی ایرانی در جامعه را موثر دانست و تصریح کرد: برخوردهای نیروی انتظامی برخورد با معلول‌هاست و باید برای ریشه‌ها و علت‌ها چاره‌ای اندیشی شود

فرمانده نیروی انتظامی به طرح سواحل دریا اشاره کرد و گفت: اگر تسهیلات مناسب برای طرح‌های سالم‌سازی در نظر گرفته شود مردم از نقاط ضابطه‌مند استفاده می‌کنند و نظارت پلیس آسان‌تر خواهد بود . /ع
برچسب ها: قانون ، جدید ، مرزبانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.