سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

انگورکاران برای فروش محصول عجله نکنند

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت : جهت جلوگیری از دلال بازی و سوء استفاده افراد پیشنهاد می کنم انگورکاران امسال برای فروش محصولات خود عجله نکنند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، دکتر محمد اسماعیل نیا روز گذشته در آیین افتتاح دفتر ارتباط مردمی اش در شهرستان کاشمر اظهار داشت : با عملی شدن وعده هایی که در این زمینه داده شده امیدواریم انگور تولید شده در منطقه به قیمت واقعی خود به فروش برسد

وی با تاکید بر این که 80 درصد نوسانات قیمت در کشور مدیریتی است و آمریکا و اسراییل هیچ غلطی نمی توانند در این زمنیه بکنند افزود : با اعمال مدیریت قوی و انسجام بیشتر به راحتی می توانیم تاثیر تحریم ها را در حد زیادی کاهش دهیم.

نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نوسانات قیمت مرغ ، مشکلات پسته کاران و انارکاران و سایر تولید کنندگان بخش کشاورزی تصریح کرد : متاسفانه نظام توزیع در سطح کشور با مشکل مواجه است بنابر این باید با اعمال مدیریت این چرخه در کشور تنظیم شود تا بیش از این تولیدکنندگان متضرر نشوند.

وی با تاکید بر اصلاح نظام بانکی در کشور یادآور شد: قطعا با اصلاح سیستم بانکی در سایه تعامل سایر دستگاه ها مشکلات مردم به حداقل خواهد رسید.

دکتر اسماعیل نیا با تاکید بر شایسته سالاری و استفاده از نیروهای مستعد و توانمند در بخش های مختلف خاطر نشان کرد : متاسفانه سیاست زدگی در شهرستان های حوزه انتخابیه به یک فرهنگ تبدیل شده است بنابر این برای از بین بردن این معضل باید با استفاده از تجارب و توجه به معیارها و ملاک ها در نظام شایسته سالاری افراد شایسته و توانمند شناسایی شوند تا بتوانیم شاهد توسعه منطقه در بخش های مختلف باشیم./س

برچسب ها: نماینده ، مردم ، کاشمر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.