سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبريز/

ریتم بازی تراکتورسازی کند بود

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه در هیچ جا شور و شوق هواداران تراکتورسازی را ندیده‌ام، گفت: ریتم بازی تیم تراکتورسازی مقابل سایپا کند بود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، بامداد امروز در کنفرانس مطبوعاتی بازی تراکتورسازی با سایپا اظهار کرد: تعدادی از بازیکنان تیم تراکتورسازی دیر به تیم ملحق شده و هنوز نتوانسته‌اند با سایر بازیکنان هماهنگ شوند.

وی باد شدید موجود در ورزشگاه را یکی از دلایل عدم نتیجه‌گیری تیمش ذکر کرد و افزود: باد شدید در این بازی شرایط را برای هر دو تیم نامناسب کرده بود و از کیفیت بازی کاسته بود.

سایپا ساختار خوبی داشت

تونی با اشاره به ساختار خوب تیم سایپا افزود: خطای زیاد بازیکنان این تیم روند بازی را تغییر داد.

وی گفت: تیم سایپا آمده بود تا از روی اشتباهات بازیکنان تیم تراکتورسازی به گل دست یابد که این اجازه به تیم مهمان داده نشد.

سرمربی پرتغالی تیم تراکتورسازی گفت: این بازی تمام شد و ما باید به فکر بازی بعدی باشیم و سعی کنیم نقاط ضعف خود را پوشش دهیم.

در خط دفاع پیشرفت داشتیم

اولیویرا با اشاره به پیشرفت خط دفاعی تیمش تصریح کرد: یکی از مشکلات تیم تراکتورسازی در بازی با سایپا خط هافبک این تیم بود.

وی در مورد عدم گلزنی مهاجمان تیمش نیز ابراز داشت: مهم نیست که با یک مهاجم بازی کنیم یا چند مهاجم، مهم این است که بتوانیم دروازه حریفان را باز کرده و باید با انجام تمرینات بیشتر شرایط گلزنی تیم تراکتورسازی را در بازی‌های آتی فراهم سازیم.

سرمربی سابق بنفیکا افزود: نهایت تلاشم این است که هر روز بهتر از روز گذشته شویم و با تمام قدرت کارم را ادامه داده و دست از تلاش برنخواهم داشت.

تونی در مورد بازیکنان  مصدوم تیم تراکتورسازی گفت: وضعیت مصدومان تیم تراکتورسازی را از پزشک تیم سئوال کنید و من در این مورد صحبتی ندارم.

وی همچنین به تمجید از تماشاگران تیمش پرداخت و تاکید کرد: تماشاگران تیم تراکتورسازی با تشویق تیم خود فرهنگ خوبی را در فوتبال پیاده کرده و من از این بابت خوشحال هستم.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه 34 سال در باشگاه بنفیکای پرتغال هم به عنوان بازیکن، هم مربی و هم مدیر فعالیت کرده و در ورزشگاه 120 هزار نفری این تیم مقابل حریفان به میدان رفته است، افزود: در هیچ جا شور و شوق هواداران تراکتورسازی را ندیده‌ام و هواداران این تیم در واقع در هر بازی جشنی برای تیم خود برپا می‌کنند و از این طریق حمایت خود را نشان می‌دهند.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در نخستین گام خود در لیگ برتر در حضور 40 هزار تماشاگر مقابل تیم سایپای البرز متوقف شد و به نتیجه یک بر یک دست یافت./ج1

برچسب ها: تبریز ، تراکتور ، سایپا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.