سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/ در راستاي تحقق طرح پزشك خانواده :

همكاری دستگاههای نظارتی در تامین تجهیزات پزشكی ضروری است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: همراهی دستگاههای نظارتی از جمله تعزیرات حكومتی و بازرسی با مدیران بخش بهداشت و درمان برای تامین تجهیزات پزشكی ضروری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران زاهدان، آیت الله 'عباسعلی سلیمانی' روز جمعه در مراسم افتتاح طرح ملی پزشك خانواده در سیستان و بلوچستان افزود: دین اسلام معتقد است كه جامعه نسبت به داشتن یك دین شناس كامل، مدیر توانمند و پزشك حاذق و مورد اعتماد هرگز احساس بی نیازی نخواهد كرد.

آیت الله سلیمانی افزود: جامعه اسلامی در بخش پزشكی به پیشرفت های قابل ملاحظه ای دست یافته و به بركت انقلاب اسلامی این بخش رشد بالنده ای در كشور داشته است.

امام جمعه زاهدان با اشاره به ارتقای شاحص های بهداشتی و درمانی در سیستان و بلوچستان گفت: وجود دو دانشگاه مستقل علوم پزشكی، توسعه مراكز درمانی و بیمارستانها و همچنین پایلوت قرار دادن استان در اجرای طرح پزشك خانواده در خور تحسین است.

آیت الله سلیمانی همچنین با بیان اینكه پیشكسوتان عالم پزشكی جهان اسلام كار طبابت را با اخلاق پزشكی درآمیخته بودند، گفت: به تناسب توسعه كمی و كیفی پزشكی در جامعه، اخلاق پزشكی نیز باید در جامعه ترویج یابد ./ع

برچسب ها: زاهدان ، تجهیزات ، پزشکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.