سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

آرشیو الكترونیكی سه میلیون سند سجلی استان آبان ماه به پایان می رسد

مدیر كل ثبت احوال سیستان و بلوچستان گفت: در راستای اجرای مصوبات سفر سوم هیات دولت به استان اجرای طرح آرشیو الكترونیكی اسناد سجلی منطقه آبان ماه امسال آماده بهره برداری می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران زاهدان، علی زاهدی نیا' افزود: از سال گذشته تاكنون دو میلیون و 404 هزار و 672 سند سجلی در استان آرشیو الكترونیكی شده است.

وی بیان كرد: از بدو تاسیس اداره ثبت احوال سیستان و بلوچستان در سال 1368تاكنون سه میلیون و 700 هزار سند سجلی موجود است كه همه آنها باید آرشیو الكترونیكی شود.

وی اظهار داشت: در اجرای پروژه تهیه آرشیو الكترونیكی اسناد سجلی سیستان و بلوچستان، همه اسناد به صورت فایل اطلاعاتی درآمده و در دسترس همه ادارات ثبت احوال استان قرار می گیرد تا فرد با مراجعه به اداره مربوطه صرف نظر از ارایه مدارك لازم قادر به دریافت همه خدمات باشد.

وی گفت: ضرورت مراجعه مكرر به اسناد سجلی برای ارایه خدمات، این اسناد را در معرض آسیب قرار داده است بنابراین ارایه راهكارهای لازم برای كاهش مراجعه پیوسته به اسناد مكتوب، ایجاد امكان احیای اسناد در صورت از بین رفتن آنها از اهداف اجرای طرح آرشیو الكترونیكی اسناد است./ع

برچسب ها: زاهدان ، آرشیو ، سجلی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.