سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در دومین جلسه شورای فرهنگی در سال جدید؛

آیین نامه فرهنگی دانشگاه های علوم پزشکی نهایی شد

دومین جلسه شورای فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سال جدید با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دفتر وزارتی برگزار شد.

دکتر محمدحسین آیتی، معاون فرهنگی و دانشجوی وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران ضمن اعلام این خبر گفت: سه دستور این جلسه شامل بررسی آیین نامه و دستورالعمل اجرایی شواری فرهنگی، آیین نامه رفتار و پوشش حرفه ای دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی و گزارش چهارمین جشنواره فرهنگی دانشجویان علوم پزشکی کشور بود.

وی از نهایی شدن آیین نامه شورای فرهنگی در این جلسه خبر داد و گفت: این آیین نامه به زودی به امضای وزیر بهداشت می رسد و بر اساس آن وزیر بهداشت رییس شورا، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت دبیر شورا و  کلیه معاونان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز اعضای این شورا هستند.

وی افزود: یکی از دستورات جلسه هم تشکیل شورای عالی انطباق امور پزشکی با موازین شرع مقدس اسلام بود که به دلیل اهمیت و گستردگی موضوع، بررسی آن به جلسه بعد این شورا موکول شد.

شایان ذکر است در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین قریشی معاون سیاسی، فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، دکتر سیدعباس حسنی معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر سیدحسن امامی رضوی معاون درمان، دکتر پرویز معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر امین لو مشاور بودجه وزیر بهداشت، فاطمه زعفرانی نماینده وزیر در شواری فرهنگی و اجتماعی زنان و دکتر یوسفی فرمانده مقاومت بسیج وزارت بهداشت حضور داشتند./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.