سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فردا آخرين مهلت ارائه اظهار نامه هاي مالياتي

سازمان امور مالياتي اعلام کرد : بر اساس قانون ، فردا سي و يکم تير ماه آخرين مهلت ارائه اظهارنامه هاي مالياتي است .


به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران رئيس کل سازمان امور مالياتي با بيان اينکه امسال متنوع ترين شيوه ها و بيشترين تسهيلات نسبت  به سالهاي گذشته براي ارسال اظهارنامه هاي مالياتي طراحي وارائه شده است گفت: موديان مالياتي مي توانند با مراجعه به پايگاه اينترنتي سازمان امورمالياتي اظهارنامه خود را به صورت الکترونيکي به اين سازمان ارسال کنند .
علي عسکري مراجعه به نزديکترين دفاتر پست يا دفاتر پيشخوان دولت و همچنين کافي نت ها  را شيوه ديگر ارسال اظهارنامه هاي مالياتي برشمرد .
وي افزود : علاوه بر ارسال الکترونيکي موديان با مراجعه به ادارات مالياتي نيز مي توانند به صورت کاغذي اظهارنامه هاي خود را ارائه دهند .
معاون وزير اقتصاد گفت : امسال در ادارات امور مالياتي امور خدمات موديان نيز طراحي شده است تا چنانچه موديان بخواهند اظهارنامه هاي کاغذي خود را به صورت الکترونيکي ارائه کنند اين امکان فراهم باشد .
رئيس کل سازمان امور مالياتي با بيان اينکه اين سازمان ترجيح مي دهد اظهارنامه ها به صورت الکترونيکي دريافت شود افزود : مودياني که اظهارنامه هاي خود را به صورت الکترونيکي ارسال کنند مي توانند تا هفتاد درصد ماليات را به صورت اقساط پرداخت کنند اما چنانچه اظهارنامه به صورت دستي ارائه شود حداکثر پنجاه درصد ماليات به صورت اقساط دريافت مي شود .
عسکري همچنين با اشاره به تکليف قانوني گفت : فعالان و مشاغل معاف از پرداخت ماليات نيز براي برخورداري از معافيت بايد امسال اظهارنامه هاي خود را ارائه کنند .
دريافت اظهارنامه هاي ماليات مستقيم مربوط به عملکرد سال گذشته موديان مالياتي از اواخر خرداد در ادارات مالياتي سراسر کشور آغاز شده است.
برچسب ها: مالیات ، اظهار نامه ، پست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.