سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزه هاي مكتب رمضان؛

رمضان فتح البابي براي آ‌شتي با خداست

ماه مبارك رمضان به دليل نزديكي انسان ها با خداوند متعال فرصتي براي آشتي با خداوند است.

حجت الاسلام و المسلمين محمد علي رضايي كارشناس مذهبي به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: يكي از ماه هاي با ارزش خدا ماه رمضان بوده كه پروردگار هم در ‌قرآن كريم اين ماه را به  عظمنت و بزرگي ياد كرده و در اين ماه طبق روايت حضرت محمد (ص) همه اعمال روزه داران عبادت است.

وي افزود: رمضان ماه نزول قرآن بوده و خداوند مقدرات انسانها را در شب قدر كه فضيلت آن بي نظير است تعيين كرده و نامه اعمال ما  به دست امام زمان (عج) مي رسد.

حجت الاسلام و المسلمين رضايي عنوان كرد: انسانها در اين ماه بايد خود را نزديك به خدا كنند تا بنده مخلص او باشند كه اين عمل فتح البابي براي آشتي با خداوند است.

اين كارشناس مذهبي اظهار داشت: ثواب روزه داري در ماه مبارك رمضان بي اندازه بوده و روزه سپر انسانها در برابر آ‌تش جهنم است.

وي با اشاره به اين مطلب كه جايگاه انسانها در اين ماه بسيار رفيع مي شود، بيان كرد: حلول اين ماه مبارك را به همه روزه داران تبريك مي‌گويم و دعاي من براي بندگان خدا توفيق در عبادت است.

اين كارشناس مذهبي گفت: وظيفه بندگان خدا در اين ماه سنگين تر شده و بايد توجه به خداوند و رعايت مسائل اخلاقي بيشتر شود.

حجت الاسلام و المسلمين رضايي در پايان خاطرنشان كرد: دعاي من براي مردم رفع مشكلات از همه گرفتاران و كوتاه شدن دست مستكبران از مسلمانان است./ي2

برچسب ها: ماه رمضان ، آشتی ، خدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.