سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهماني خدا با هنرمندان؛

كله پاچه افطار ماه رمضان با مهوش صبركن

ماه رمضان براي تكراري نشدن غذاها، با كله پاچه دستپخت خودمان افطار مي كنيم.

مهوش صبركن بازيگر سينما و تلويزيون در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در بيان خاطرات خود از ماه رمضان گفت: افطاري دادن و رفتن به مراسم هاي افطاري از عادت هاي خوب خانواده ما شده و در ماه رمضان هر كدام از خواهران من هر شب مراسم افطاري برگزار مي كنند.

وي در ادامه افزود: براي اينكه غذاها دراين مدت تكراري نباشد با زحمت فراوان كله پاچه خانگي براي افطار فراهم مي‌كنيم تا دستپخت خودمان باشد.

صبركن در ادامه تصريح كرد: علاوه بر برگزاري اين مهماني ها سازمان ها و ارگان هايي هم براي مراسم افطاري دعوت مي‌كنند كه اگر در لوكيشن نباشيم، در اين مراسم حاضر مي‌شويم.

وي در خصوص شب هاي احيا گفت: در شب هاي احيا به شيراز و به منزل يكي از خواهرانم مي رفتيم و در همان شهر در مسجدي، با بچه ها براي مناجات و شبهاي احيا جا مي‌گرفتيم.

اين بازيگر در ادامه افزود: من تصور مي‌كنم كه هيچ كس از ماه رمضان خاطره بد ندارد، سحرهاي ماه رمضان در نوجواني و از خواب برخاستن ها بهترين خاطره هاي من در ماه رمضان است و هيچ وقت آنها را فراموش نمي‌كنم.

وي با اشاره به مناجات هاي شبانه گفت: اين سنت ها در ماه رمضان و ماه محرم در فرهنگ ما ريشه دارد و مناجات هاي سحر كه خانواده ها دور هم هستند لحظه هاي بسيار خوبي است.

وي در پايان ضمن بيان آرزو و دعا براي مردم گفت: همه مردم را دوست دارم چون آن ها ما را دوست دارند حرف من هميشه اين بوده كه اميدوارم خداوند آسايش و آرامش را از خانواده هاي مردم نگيرد./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.