سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشييع عمر سليمان به عنوان يک نظامي ارشد

با انتشار خبر مرگ عمر سلیمان مدیر دستگاه اطلاعاتی رژیم مبارک و معاون رئیس جمهوری مخلوع مصر منابع آگاه در این کشور گفته اند مراسم تشییع جنازه عمر سلیمان به شیوه تشییع سران نظامی کشور برگزار می شود.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری محیط، در حال حاضر سفارت مصر در آمریکا در تلاش است تا جسد عمر سلیمان را از بیمارستان کلیولند به قاهره منتقل کند.

مرگ چنین چهره هایی در مصر، همواره این پرسش را در اذهان ایجاد می کند که آیا متوفی به عنوان یک شهروند تشییع می شود یا مراسم تشییع او به شیوه نظامی خواهد بود؟ که این پرسش هم بلافاصله با مرگ ناگهانی عمر سلیمان در پایگاه های اینترنتی مختلف مطرح شد.

ساعتی پس از انتشار خبر مرگ مدیر سابق سرویس اطلاعاتی مصر صفحه ای در فیس بوک ایجاد شد که در آن از مردم خواسته شد در تشییع جنازه او شرکت کنند و مراسم تشییع جنازه او به صورت مردمی برگزار شود اما منابع مطلع خبر دادند تشییع جنازه عمر سلیمان به شیوه نظامی خواهد بود و تلاش برای برگزاری این مراسم بلافاصله با ورود جسدش به خاک مصر آغاز می شود.

در همین حال برخی از هواداران عمر سلیمان مرگ او را مشکوک دانستند و از محمد مرسی رئیس جمهوری مصر خواستند دستور دهد در این زمینه پیگیری های لازم انجام شود.
برچسب ها: عمر سلیمان ، مرگ ، تشییع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.