سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كمره‌اي خبرداد:

برگزاري اكسپو هنرهاي قرآني در نگارخانه ترمه

اكسپو هنرهاي قرآني از ابتداي شهريور در نگارخانه ترمه برگزار مي‌شود.

محمدرضا كمره‌اي،رئيس نهمين جشنواره بين‌المللي" بسم‌الله" در گفتگو با خبرنگار بخش تجسمي باشگاه خبرنگاران گفت:‌نمايشگاه نهمين جشنواره بين‌المللي بسم‌الله از 13 مرداد ماه در برج ميلاد ،فرهنگسراي نياوران برگزار خواهد شد.
وي اظهارداشت:در اين نمايشگاه داخلي و خارجي به نمايش گذاشته خواهد شد.
وي در ادامه تصريح كرد:امسال براي اولين بار پس از نمايش آثار نهمين جشنواره بين‌المللي بسم‌الله در برج ميلاد،فرهنگسراي نياوران اين آثار در نگارخانه ترمه نيز به نمايش گذاشته مي‌شود.
وي در ادامه خاطرنشان كرد:‌آثار نهمين جشنواره بين‌المللي بسم‌الله از ابتداي شهريور در اين نگارخانه به نمايش گذاشته مي‌شود.
وي در ادامه تصريح كردكنمايشگاه آثار بسم‌الله تا پايان ماه مبارك رمضان در اين نگارخانه ادامه دارد.
وي همچنين درباره چاپ كتاب بسم‌الله گفت:امسال كتاب نهمين جشنواره بسم‌الله نيز با آثار برگزيده اين جشنواره به چاپ خواهد رسيد.
وي درادامه گفت:‌اين كتاب نيز همچون دوره‌هاي گذشته قرار است به چندين دانشگاه كشورهاي اسلامي فرستاده شود.
كمره‌اي گفت:نهمين جشنواره بين‌المللي بسم‌الله از سيزدهم تا نوزدهم در فرهنگسراي نياوران برگزار و از 20 مرداد در برج ميلاد و از ابتداي شهريور در نگارخانه ترمه به نمايش گذاشته مي‌شود.
رئيس نهمين جشنواره بين‌المللي بسم‌الله گفت:آثار رسيده از سوي هنرمندان تجسمي كشورمان به اين جشنواره بين‌المللي امسال داراي ويژگي‌هاي خاص در پرداختن به واژه بسم‌الله است در حقيقت هنرمندان نگاه عميق‌تري به اين واژه مقدس داشته‌اند.
وي در ادامه خاطرنشان كرد:در بين آثار رسيده از سوي هنرمندان داخلي و خارجي مي‌توان به صراحت اعلام كرد كه آثار هنرمندان ايراني به نوعي متفاوت‌تر است؛چراكه هنرمندان كشورمان توجه بيشتري در پرداختن به موضوعات مذهبي دارند./ه
برچسب ها: برگزاری ، اکسپو ، هنرهای ، قرآنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.