سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نامه بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام به بان کی مون

قتل عام مسلمانان میانمار با کدام یک از اصول حقوق بشر هم خوانی دارد؟

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام طي نامه‌اي سرگشاده به بان‌کي‌مون قتل عام مسلمانان میانمار را خلاف حقوق بشر خواندند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام طي نامه‌اي سرگشاده به بان‌کي‌مون قتل عام  مسلمانان میانمار را خلاف حقوق بشر خواندند.
متن اين نامه به شرح زير است:

جناب آقای بان کی مون؛ دبیرکل سازمان ملل متحد

سلام علیکم؛

هم اکنون که جامعه ی بین المللی با هدایت رسانه های غربی به ویژه ایالات متحده آمریکا سرگرم آتش افروزی و ایجاد اختلاف و کشتار مردم و مقامات دولتی در کشور سوریه می باشد، در دیگر سوی جهان شاهد نسل کشی و جنایت وحشیانه ای هستیم که قلب هر انسان پاک و آزاد را جریحه دار می نماید. جنایت هولناکی که در کشور میانمار و در هفته ی گذشته روی داد، پرده از خوی وحشیانه ای افرادی برداشت که با حمایت و اغماض دولت میانمار دست به تجاوز و کشتار مردمی زدند که جرمشان مسلمان بودن آنها می باشد. در کشور میانمار شاهد آتش زدن و زنده سوزاندن هزاران انسان بودیم والبته این حادثه برخلاف افسانه ی دروغین هولوکاست، واقعیتی است که تصاویرو اخبار آن از سوی رسانه های غربی و اربابان صهیونیستی آنان مورد بی توجهی قرارگرفته است.

دبیر کل سازمان ملل متحد

جنایت وحشیانه و قتل عام مسلمانان میانمار با کدام یک از اصول میثاقین و اعلامیه ی جهانی حقوق بشر هم خوانی دارد؟ مگر جز این است که مطابق بند دوم اعلامیه حقوق بشر تمامی انسان ها فارغ از نژاد، رنگ، مذهب، جنسیت سزاوار حقوق و آزادی های مصرح در اعلامیه هستند؟ آیا این فاجعه ی هولناک را می توان جز نسل کشی آشکار و پاکسازی نژادی دانست؟

آقای بان کی مون

سکوت شما بر خلاف وظایف دبیرکلی سازمان ملل متحد می باشد. وجدان بیدار جامعه ی بشری این عملکرد ضعیف شما را در دوران تصدی مسئولیتتان هرگز فراموش نخواهد کرد. اکنون که در پایان دوران تصدی خویش بر مسند دبیرکلی سازمان ملل قرار دارید بهتر است کمی فعالانه تر در ارتباط با این جنایات آشکار اقدام نمایید و علاوه بر محکومیت قتل عام و کشتار مسلمانان میانمار و دولت ظالم حاکم بر آن کشور به سرعت فکری برای جلب حمایت های جهانی و گسیل آن برای نجات بیش از 90 هزار مسلمان آواره ی میانماری نمایید.

وَ اللَّهُ عَزيزٌ ذُو انْتِقامٍ‏

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام
انتهاي‌پيام/ب2

 
برچسب ها: کشتار ، مسلمانان ، میانمار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
۲۰:۴۸ ۲۹ تير ۱۳۹۱
این مرتیکه خودش مهره امریکاست
رضوی
۱۷:۰۶ ۲۹ تير ۱۳۹۱
منتشر کنید شاید به گوش بان کی مون برسه ، این جنایت ها و وحشی گری ها وشورش ها علیه مظلومین با چراغ سبز آمریکا و دارو دسته او می باشد که البته بان کی مون هم در سر سفره آنان نشسته