سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته خبری منطقه 13 را اینجا بخوانید :

ترسیم نقاشی سه بعدی تا برگزاری مانور اطفای حریق

ترسیم اولین نقاشی سه بعدی در بوستان پیروزی ومانور اطفای حریق در سرای محله حافظیه، از عناوین خبری بسته خبری منطقه 13 است.

  به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران ، رئیس اداره زیبا سازی از ترسیم نقاشی سه بعد در بوستان پیروزی خبر داد و گفت : این نقاشی برای اولین بار بر سنگ فرش بوستان پیروزی ترسیم شده است.

محمد معما افزود : این نقاشی به صورت سه بعدی و پس از طی مراحل طراحی و زیرسازی ، در متراژ8 متر در سنگ فرش خیابان پیروزی توسط یکی از هنرمندان مجرب به اتمام رسید.

به گفته وی این نقاشی زیبا طرح یک فنجان چای داغ را نشان می دهد که به زیبایی به تصویر کشیده شده است.

رئیس اداره زیبا سازی تصریح کرد : پارک پیروزی یکی از بزرگترین بوستان ها ی منطقه 13 است که روزانه پذیرای شهروندان بسیاری می باشد از این رو این نقطه از محدوده برای اجرای این طرح انتخاب شد.

رئیس اداره زیبا سازی خاطر نشان کرد :در اجرای این طرح با استفاده از لایه محافظ طول عمر نقاشی وتثبیت آن افزایش یافت.

آتش سوزی در سرای محله حافظیه مهار شد !

شهردار ناحیه سه گفت : به منظور آمادگی پرسنل ناحیه و ارزیابی عملکرد گروه ها دوام در برابر حوادث احتمالی و تمرین امداد رسانی توسط اعضای ستاد مدیریت بحران، مانور اطفای حریق در سرای محله حافظیه به اجرا در آمد.

به گفته علیرضا ملک با حضور عوامل آتش نشانی حریق خاموش و مجروحان به بیرون از ساختمان تخلیه شدند هم چنین عوامل امدادی اورژانس ، نیروی انتظامی وپلیس راهور نیز در صحنه حادثه حضور یافتتند .

وی افزود :گروه های دوام نیز باحضور در محوطه ساختمان نسبت به همکاری در تخلیه کامل ساختمان وبا ایجاد سد عبوری از تردد مردم در محل حادثه جلوگیری به عمل آوردند .

ملک اظهار داشت :دو مجروح حادثه با رعایت احتیاط کامل به چادرهای تعبیه شده در محوطه انتقال یافته و در مان اولیه از سوی عوامل اورژانس صورت گرفته و مجروحان با هماهنگی به مراکز در مانی انتقال داده شدند.

وی خاطر نشان کرد : بر گزاری اینگونه مانور ها ضمن افزایش آمادگی اعضای ستاد مدیریت بحران در مقابل حوادث می تواند کاستی هاو نواقص احتمالی را نیز مشخص کرده تا نسبت به رفع این موارد اقدام لازم به عمل آید./


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.