سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگاهي به مهمترين مصوبات شورایعالی استان‌ها

ابوموسي نام یک خیابان‌ در هر شهر ايران/انتقاد چمران از روش برگزاري مناقصات در شهرداري‌ها

اعضای شورايعالي استانها در اجلاس عمومی شورا ، به طرح دو فوریتی نامگذاری یکی از خیابان‌ها، معابر، میادین یا فضاهای دیگر شهرهای کشور، به نام ابوموسی (تنب بزرگ و کوچک) رأی مثبت دادند.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران، پنجاه و هشتمین اجلاس عمومی شورایعالی استانها با حضور اعضای شوراها و بدون حضور چمران ،رئیس شورایعالي استان‌ها آغاز شد.
حجت‌الله تاج‌محمدی نایب رئیس شورایعالی استان‌ها در نطق پیش از دستور خود با اشاره به موفقیت ایران در ساخت لکوموتیو اظهار داشت: در هفته‌های اخیر ایران به جمع کشورهای سازنده لکوموتیو پیوست و در این شرایطی بود که کشور ما در تحریم کشورهای غربی قرار داشت.
وی تصریح کرد: این حرکت و شتاب نشان می‌دهد که تحریم‌ها به کشورهای غربی بر کشور ما تأثیر نگذاشته است که امیدواریم این رویه پیشرفت کشور ادامه داشته باشد.
در ادامه جلسه طرح 2 فوریتی نامگذاری یکی از خیابان‌ها، معابر، میادین یا فضاهای دیگر شهرهای کشور، به نام ابوموسی‌ (تنب بزرگ و کوچک) به رأی‌ گذاشته شد که اعضای شورایعالی استانها به آن رأی مثبت دادند.
گفتني است مهدي چمران در ادامه جلسه با حضور در جمع نمايندگان استان ها ، اداره اجلاسيه پنجاه و هشتم  را به عهده گرفت.
رئیس شورایعالی استان‌ها با انتقاد از‌‌ روش واگذاري پرو‍ژه‌هاي شهري گفت: متأسفانه شهرداری‌ها بسیاری از معاملات خود را به صورت مناقصه برگزار نمی‌کنند و به رو‌ش‌های خاص معاملات را به افراد واگذار می‌کنند.
چمران در ادامه پيشنهاد کرد: تیمي تخصصی‌ از سوی نمایندگان شورا و شهرداری تشکیل شده و شهرداری‌های کم‌کار و پرکار را تشخیص دهد تا به شهرداری‌های کم‌کار اخطار داده شود و از شهرداری‌های که فعالیت خوبی داشتند حمایت و تشویق شوند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
ali
۲۲:۲۴ ۲۹ تير ۱۳۹۱
اون زمین خشک و بی آبو علف پایینه لبو موسی هم مال ماست حالا چندتا میمون ساکنش شدن ادعا میکنن ابوموسی مال اوناست
فردام میان میگن ایران جزء خاک اوناست
لابد ماهم اشغالش کردیم
اگه از بابا بزرگشون بپرسن که 100 سال پیش ما جزء ایران بودیم بجای نعم میگن
بله پسرم