سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سروري مطرح کرد

تلاش اپوزيسيون خارج نشسين براي کمرنگ کردن همگرايي ملت ايران

قائم مقام جمعيت رهپويان انقلاب گفت: اپوزيسيون خارج‌نشين با سناريوسازي در مورد وضعيت اقتصادي سعي مي کند همگرايي ميان ملت را کمرنگ کند.


پرويز سروري قائم مقام جمعيت رهپويان انقلاب در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تناقض‌گويي‌هاي عناصر ضد انقلاب پيرامون مشكلات كشورمان در تامين مواد غذايي و مايحتاج مردم اظهار داشت:‌ جوسازي هاي رسانه اي اپوزيسيون خارج نشين تازگي ندارد و قطعا تلاش آنها براي کاهش همگرايي ملت بي نتيجه خواهد ماند.

قائم مقام جمعيت رهپويان انقلاب تصريح كرد: اپوزيسيون خارج‌نشين سعي دارد با دادن آدرس غلط ملت ايران را با يك جنگ رواني از آرمان‌هاي انقلابي دور كرده و تاثيرگذاري مستقيمي در داخل داشته باشد.

سروري بابيان اينكه مردم دنيا امروز همانند يك دهکده جهاني، به يكديگر مرتبط شده اند افزود:‌ اكنون مرزهاي گذشته در دنيا برچيده شده و امكان تهيه مواد مايحتاج فراهم شده و جمهوري اسلامي تاکنون با توجه به ظرفيت‌هاي داخلي خود توانسته نيازهاي خود را تامين كند.

عضو جمعيت رهپويان انقلاب در پايان با اشاره به نقش جريان انحرافي در تناقض‌گويي‌هاي اپوزيسيون خارج‌نشين خاطرنشان كرد:‌ دست‌هاي پنهاني در داخل و خارج كشور سعي دارند با وارونه جلوه دادن وضعيت اقتصادي همگرايي در كشور را كاهش دهند و اين در حالي است که ملت ايران با هوشياري خود سناريوسازي اين گرو‌ه‌ها را تاكنون خنثي كرده اند.

انتهاي پيام/پ3

 

برچسب ها: سروری ، جمعیت ، رهپویان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.