سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صباغ در جلسه ارزیابی عملکرد مراسم هفتم‌تیر:

حضور حماسی مردم در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم‌تیر نشان از زنده‌بودن راه شهداست

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: امسال با عنایت و لطف ایزد متعال نسبت به سال‌های قبل مراسم بزرگداشت شهدای والامقام حادثه تروریستی هفتم‌تیر باشکوه‌تر از همه سال‌های پیش با حضور پرشور مردم به‌ویژه نسل‌های جدید برگزار شد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "محسن صباغ" رئیس ستاد مرکزی برگزاری مراسم هفتم‌تیر کشور و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران؛ با تأکید بر اینکه امسال مراسم هفتم‌تیر همراه با افتتاح محل یادمان مشهد و مقتل شهدای هفتاد و دو تن حزب سابق جمهوری اسلامی بود، گفت: امسال با عنایت و لطف ایزد متعال نسبت به سال‌های قبل مراسم بزرگداشت شهدای والامقام حادثه تروریستی هفتم‌تیر باشکوه‌تر از همه سال‌های پیش با حضور پرشور مردم به‌ویژه نسل‌های جدید برگزار شد.

وي در جلسه ارزیابی عملکرد مراسم هفتم‌تیر سال 1391، حضور پررنگ مردم به‌ویژه جوانان مؤمن و انقلابی را در سه شب ویژه مراسم‌های بزرگداشت شهدای هفتم‌تیر، نشان از رویش جوانه‌های روئیده‌شده در فاجعه هفتم‌تیر سال 1360 و از خون پاک مطهر شهدای گرانقدر آن فاجعه برشمرد.

صباغ با اشاره به عملیات سخت و طاقت‌فرسای راه‌اندازی و افتتاح ساختمان‌های محل یادمان مشهد شهیدان هفتم‌تیر با توجه به
وقت اندک و کارهای گسترده از تمامی ارگان‌ها، دستگاه‌ها و اشخاصی که در این کار ملی و تاریخی با تشریک مساعی خود دست یاری به ستاد برگزاری مراسم هفتم‌تیر دادند تقدیر و تشکر کرد.

وي با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت در سه شب (از سه‌شنبه ششم‌تیر تا پنج‌شنبه شب هشتم‌تیر) و نیز برگزاری دعای کمیل شب جمعه در مشهد شهیدان و مراسم غبارروبی، عطرافشانی و گلریزان مزار هفتاد و دو تن در بهشت زهرا و برپایی دعای روح‌بخش ندبه در صبح جمعه به تشریح اهم برنامه‌ها و اقدامات برای اعضای ستاد مرکزی برگزاری مراسم هفتم‌تیر پرداختند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ضمن اشاره به هماهنگی‌های به‌عمل آمده با ستاد تفحص شهدا و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جهت تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر هفت تن از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در محل یادمان و مقتل شهدای هفتم‌تیر، بیان داشت: پیکر دو تن از شهدای گمنام در محل یادمان شهدا با حضور انبوه مردم شریف و شهیدپرور ایران اسلامی در شب سوم مراسم (پنج‌شنبه هشتم‌تیر) همراه با نوای روحانی دعای کمیل تشییع و جمعه صبح نهم‌ تیرماه پس از قرائت دعای ندبه به خاک سپرده شده‌اند.

در ادامه جلسه، بادامچیان از اعضای ستاد هفتم‌تیر و مدیرعامل بنیاد هفتم‌تیر از طراحی، ساخت، آماده‌سازی و مراحل بعدی کار در محل یادمان شهدا به امضای حاضر گزارشی مبسوط دادند.

در پایان جلسه حجت‌الاسلام و المسلمین باغانی، رئیس هیئت‌مدیره بنیاد فرهنگی و عضو ستاد مرکزی هفتم‌تیر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خادم‌الشهدای هفتم‌تیر، شهید جانباز حاج احمد قدیریان، مدیرعامل فقید بنیاد فرهنگی هفتم‌تیر و ذکر فعالیت‌های گسترده جهت تسریع در روند راه‌اندازی و افتتاح محل یادمان مشهد شهیدان هفتم‌تیر، از همه دست‌اندرکاران، اعضاء ستاد، خانواده معظم شهدا، جانبازان و مجروحان حادثه هفتم‌تیر به‌ویژه مردم شهیدپرور ایران اسلامی به‌منظور حضور گسترده، معنادار و انقلابی در ویژه مراسم‌های بزرگداشت شهدای هفتم‌تیر تقدیر و تشکر کرد.

انتهاي پيام/ش3

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.