سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چک چند بازیکن استقلال برگشت خورد!

اعتراض بازیکنان به مدیرعامل سفر کرده آبی ها!

اعضای تیم استقلال در حالی برای حضور در لیگ و فصل جدید آماده می شوند که از زمان حضور در این تیم هیچ پولی را دریافت نکردند و در حال حاضر نیز این مشکل با برگشت خوردن چک ها تکمیل شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: چند بازیکن جدید تیم استقلال که از این تیم چک دریافت کردند باحضور در بانک، متوجه شد که پولی در حساب نیست و این وضعیت آنها را با مشکل روبرو کرده است.

گفتنی است: اعضای تیم استقلال با وضعیت خاصی روبرو شدند زیرا پس از عقد قرارداد قول نقد شدن چکها در پایان تیر ماه را دریافت کردند، اما در نتیجه با برگشت خوردن چک ها روبرو شدند.

شایان ذکراست: بازیکنان تیم استقلال، اعتراض رسمی خود را اعلام کردند و در این خصوص با شرایط روبرو شدند که دسترسی به خواسته هایشان سخت شده است.

با اینکه مسئولان اعلام کردند که اعضای تیم در خصوص مسائل مالی از ابتدای لیگ اعتراض نکنند تا این بحث را به رسانه ها کشیده نشود، اما بازیکنان در این مورد صحبت کردند و حتی از چک های طلبکاران و بی پولی و مشکل برای غذا غذا خوردن نیز سخن به میان آوردند اما این شرایط تا بازگشت فتح الله زاده ادامه دارد و بازیکنان به این موضوع نیز معترض هستند./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.