سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

روابط عمومی باید برنامه ریز، آگاه و دلسوز باشد

معاون سیاسی و امنیتی استانداری كهگیلویه و بویراحمد گفت: روابط عمومی باید برنامه‌ریز، آگاه به اطلاعات روز، دلسوز سازمان مربوطه و مخاطبین، هنرمند و خلاق در حوزه كاری خود و به فكر برد برد یعنی منافع و مصالح دستگاه، مردم و نظام باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری كهگیلویه و بویراحمد مرتضی رهنما در شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان در یاسوج، افزود: روابط عمومی باید اعتماد آفرین برای مدیر، كاركنان و جامعه هدف باشد و دراطلاع رسانی هنرمندانه اطلاعات را دقیق ، سریع تهیه و از طریق رسانه‌ها انعكاس دهد.
وی اظهار داشت: روابط عمومی باید روحیه و راهبرد درصرفه جوئی هزینه‌ها، وقت، بیت المال ، رعایت تكریم ارباب رجوع ، الگوی عملی همدلی و وحدت، پیشگیری از هر گونه خدشه در وحدت عمومی، تقویت هرچه بیشتر انسجام دستگاه و ارتباط نزدیك با روابط عمومی در سطح ملی و شهرستانی و رویكرد تخطی ناپذیر در وظایف قانونی داشته باشد.
رهنما تاكید كرد: روابط عمومی باید پایبند به اخلاق حرفه‌ای و توجه به رعایت بایدها و نبایدها و تاكید به اهداف و آرمان‌ها انقلاب، نظام، رهبری و خون شهیدان داشته باشد.
وی با بیان اینكه كار روابط عمومی ها در طیف كارهای فرهنگی طبقه بندی می شود گفت: نتیجه كار فرهنگی این است كه فطرت‌ها را بیدار می‌كند و به حقیقیت هستی رهنمون می كند.
وی عشق و احترام به مردم را لازمه انتقال دادن و تاثیر گزار بودن فعالیت‌های فرهنگی دانست و گفت: اثرگزاری كار فرهنگی در این است كه از دلی فرهنگی بیرون بیاید .
رهنما گفت: یك كننده كار فرهنگی باید به كار خود و همه مردم عشق بورزد و بداند عشق به مردم تجلی عشق به ارزش‌ها است و این مهم می تواند در حوزه روابط عمومی مشهود باشد./س
برچسب ها: روابط ، عمومی ، آگاه ، دلسوز ، فرهنگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.