سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قلعه نوعي خواستار دو جلسه تمرين زير نور شد!

اعتراض رسمي سرمربي استقلال به امكانات تيم

سرمربي تيم استقلال با شرايط متفاوتي در اين تيم روبرو شده وي كه هنوز پيشرفت بيشتر اين تيم را در غيابش به عنوان سرمربي روي نيمكت اين تيم داشت حتي براي تمرين دادن تيم خود با مشكلات عمده اي روبرو شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اميرقلعه نوعي، سرمربي تيم استقلال از مسئولان تيم استقلال درخواست كرده است كه شرايط فراهم كننده تا وي بتواند، دو جلسه زير نور اعضاي تيمش را آماده بازي هاي ليگ كند، زيرا بازي ها در ماه رمضان دير وقت برگزار مي شود و تيم بايد براساس تمرينات آمادگي بازي كردن در ساعت پس از اخطار راداشته باشد، اما اين شرايط براي آبي ها مهيا نشده است و اميرقلعه نوعي از اين اتفاق دلخور و عصباني است.

وي به مسئولان تيم استقلال اعلام كرده است كه شرايط را طوري پيش ببرند كه وي بتواند از حداقل امكانات استفاده ببرد و تيمش را همراهي كند، اما مسئولان تابحال نتوانستند شرايط را مهيا كنند. زيرا زميني مناسب با قيمت مورد نظر آبي ها آماده نشده است و اين موضوع عاملي است كه اميرقلعه نوعي را نگران كرده است.

اميرقلعه نوعي به مسئولان تيم اعلام كرده است با شرايط خاص به تيم استقلال بازگشته است و توقعش فراهم كردن حداقل امكانات است. زيرا وي قصد دارد اين تيم را براي رسيدن به قهرماني هدايت كند و براي رسيدن به اهدافش به كمك مسئولان نياز دارد تا اوضاع را پيش ببرد.

اين مربي اعلام كرده است حتي كمترين امكانات نيز براي وي فراهم نيست./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.