سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

آغاز سیزدهمین همایش شوراهای دانش آموزی کشور

سیزدهمین همایش شوراهای دانش‌آموزی برتر سراسر کشور یادواره سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در مجتمع فرهنگی اردویی شهید میرزا کوچک‌خان رامسر آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش در مراسم افتتاحیه این همایش گفت: اعضای شوراهای دانش‌آموزان در واقع نخبگان و سرمایه‌های اجتماعی‌اند.

محمدابراهیم محمدی افزود: برگزاری این همایش کشوری گامی برای عمل به منویات مقام معظم رهبری در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

محمدی ادامه داد: رمز موفقیت جوان ایرانی معرفت، ایمان به خدا و عمل صالح است.این مسئول تصریح کرد: بالاترین تشکل‌های دانش‌آموزی در سطح دنیا در کشور ما هستند و جوانان ایران اسلامی در سایه تبعیت از ولایت و افزایش بصیرت و معرفت در تمامی ابعاد به رشد و پیشرفت رسیده‌اند.

مسئول همایش و مدیر مجتمع فرهنگی، اردویی شهید میرزا کوچک خان رامسر نیز ادامه داد: در این همایش 766 نفر منتخب شوراهای دانش آموزی متوسطه پسر از سراسر کشور حضور دارند.

جنت فریدونی تصریح کرد: دانش‌آموزان ایرانی در سایه توکل بر خدا و ولایت‌پذیری با سعی و تلاش قابل تقدیر امروز در عرصه‌های مختلف جهانی خوش می‌درخشند./س

برچسب ها: همایش ، شوراها ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.