سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

افتتاح 888 واحد مسکن مهر در شهرستان سبزوار

معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار سبزوار از افتتاح 888 واحد مسکن مهر سبزوار در شهریور ماه سال جاری با حضور مسئولان کشوری خبر داد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، قاسم شعبانی در نخستین جلسه کارگروه تخصصی مسکن و شهرسازی سبزوار در سال 91 با بیان این خبر گفت: در بهمن ماه سال جاری نیز 2 هزار واحد به بهره برداری می رسد و به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

وی اجرای پروژه های مسکن مهر در سراسر کشور را یکی از اقدامات بسیار ارزشمند دولت های نهم و دهم اعلام کرد و افزود: این طرح تاثیر بسیار زیادی در کاهش قیمت مسکن بر جای گذاشت و باعث شد بسیاری از خانواده های با درآمد متوسط جامعه صاحب خانه شوند.

فرماندار سبزوار خواستار اتمام پروژه های مسکن مهر تا پایان سال جاری از سوی دستگاه های مربوطه شهرستان شد.

شعبانی جمع آوری فاضلاب مسکن مهر سبزوار را به عنوان مهمترین مشکل موجود این پروژه یاد کرد و خواستار رفع این مسئله شد.

فرشاد سلطانی رئیس اداره راه و شهرسازی سبزوار نیز در این جلسه با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی پروژه های مسکن مهر در ماه های اخیر سرعت بسیار قابل قبولی به خود گرفته است، دو مشکل فعلی مسکن های مهر سبزوار را مسائل زیربنایی و وجود برخی موانع بر سر راه شرکت های تعاونی مسکن مهر عنوان کرد.

گفتنی است در این جلسه مدیران دستگاه های خدماتی و زیربنایی به ارائه برخی مشکلات موجود در اجرای این پروژه پرداختند و خواستار رفع آن مشکلات شدند، همچنین شهردار سبزوار در این جلسه برای آسفالت و احداث خیابان جنوبی و روکش خیابان شرقی سایت مسکن مهر سبزوار قول مساعد داد./س 

برچسب ها: مسکن ، مهر ، سبزوار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.