سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/نماینده مجلس :

تشكل های مردمی نقش مهمی در رفع مشكلات اجتماعی دارد

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: تشكلهای مردم نهاد به عنوان پل بین مردم و مسوولان نقش مهمی در رفع مشكلات اجتماعی دارد.

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران یاسوج 'غلامرضا تاجگردون' در گردهمایی انجمن دوستداران محیط زیست گچساران افزود: اگر برای هر حل معضل اجتماعی تشكل های مردم نهاد انجمن تشكیل دهند و به دنبال حل مشكلات آن حوزه باشند برطرف كردن معضلات به سهولت امكان پذیر خواهد شد.
وی با اشاره به مشكلات زیست محیطی شهر دوگنبدان و مناطق گردشگری شهرستان گرمسیری گچساران اظهار داشت: فرهنگ سازی، مشاركت مردمی در زیبا و تمیز نگه داشتن محیط زیست و از سویی نظارت بر كار مسوولان ذیربط ازدیگر از وظایف انجمن های مردم نهاد است .
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی نقش رسانه ها جمعی و اصحاب مطبوعات را در فرهنگ سازی برای مشاركت عمومی در زمینه محیط زیست به ویژه وضعیت معابر مركز شهرستان گچساران و نحوه برطرف كردن نخاله های ساختمانی و ساماندهی مسیل های سیل بند را بسیار حساس عنوان كرد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران یاسوج، در این گردهمایی پنج نفر از دوستداران محیط زیست گچساران به عنوان پی گیری كننده امور این انجمن تا زمان ثبت انجمن و تشكیل هیات مدیره قانونی در سطح شهرستان انتخاب شدند./س

برچسب ها: تشکل ، مدمی ، مشکلات ، اجتماعی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
دفتر ارتباطات مردمی تاجگردون
۱۸:۴۸ ۲۹ تير ۱۳۹۱
با سلام
مطلب ایراد دارد.
لطفاً این مطلب را از طریق سایت جناب تاجگردون پیگیری و اصلاح نمایید.
www.tajgardoun.com