سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دریادار فدوی:

شرارت‌های آمریکا میزان آمادگی نیروی دریایی سپاه را ارتقاء بخشید

فرمانده نیروی دریایی سپاه، شرارت‌های آمریکا طی سالیان متمادی در منطقه را از جمله عوامل ارتقای آمادگی‌ها و توان رزم این نیرو دانست.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان همایش فرماندهان و مسئولین این نیرو که در مشهد برگزار شد ضمن مثبت ارزیابی‌کردن برگزاری این همایش 4 روزه با اشاره به ارتقای توان و آمادگی رزم یگان‌های نیروی دریایی سپاه، گفت: روند ارتقای آمادگی ها در نیروی دریایی سپاه از سال 65 تاکنون حفظ شده و این مدت زمان طولانی، آبدیدگی و تجربیات مفیدی را در این نیرو بوجود آورده است.

دریادار فدوی اظهار داشت: به لحاظ شرارت‌هایی که آمریکا طی سال‌های متمادی در منطقه از خود بروز داده است، نیروی دریایی سپاه پس از جنگ نیز هیچ‌گاه در شرایط عادی نبوده و همواره در وضعیت افزایش آمادگی با رده های مختلف قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه نیروی دریایی سپاه در برابر تهدیدات دشمنان در ابعاد نظامی در شرایط فوق العاده ای به سر می برد اظهار داشت: این میزان آمادگی واقتدار در مجموعه نیروهای مسلح، دشمنان را از بکاربردن راهکار اقدام نظامی مایوس کرده است؛ از این رو با بکاربردن ابزار تحریم و اعمال فشارهای اقتصادی، سیاسی و حقوقی رویکرد خصمانه خود علیه ملت ایران را دنبال می‌کنند.

دریادار فدوی تحریم های اقتصادی امروز را فرصت مغتنمی برای جمهوری اسلامی ایران در ورود به عرصه جهادی عنوان و تصریح کرد: تحریم های نفتی دشمنان را باید به مثابه فرصت تلقی کرد و با این عرصه جهادی می توانیم به امید روزی باشیم که کشورمان حتی یک قطره نفت خام صادر نکند و این ذخیره الهی را به فرآورده‌ها تبدیل کرده و یا به عنوان ذخیره آیندگان باقی گذارد.

وی شرایط امروز ایران در مقطع کنونی را سرنوشت‌ساز برشمرد و اظهار داشت: با گذشت مدت زمان کمی از اعلام رسمی شروع تحریم‌ها علیه ایران، علیرغم اینکه تحریم‌ها و فشارهای دشمن، علیه ملت ایران از 33 سال پیش آغاز شده است امروز شاهد تحرکات نظامی مختصری در منطقه هستیم که تمامی آنها در ابعاد دفاعی قابل بررسی است و تمامی اقدامات دشمن، بطور کامل از سوی رزمندگان نیروی دریایی سپاه رصد می شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه بخش عمده جابجایی و تغییر در ناوگان آمریکا که در خلیج فارس مستقر است را اقدام رسانه ای و تبلیغاتی آنان توصیف و تصریح کرد: هراس دشمنان از تهدید جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اینکه " در صورتی که امنیت ملی ایران در منطقه به خطر بیفتد، امنیتی برای آمریکا و هم پیمانانش وجود نخواهد داشت" منجر به شکل گیری این تحرکات از جانب آمریکا شده است.

دریادار فدوی در پایان سخنانش در خصوص همایش فرماندهان و مسئولین نیروی دریایی سپاه گفت: طی مدت 4 روز همایش زیر سایه با برکت امام رضا(ع) این همایش با محوریت موضوعات و مباحث بصیرتی و تعمیق معنویت و نیز بررسی و تبیین برنامه های گذشته و راهبردهای آینده نیروی دریایی سپاه برگزار شد.

انتهاي پيام/ش3

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.