سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

يك نماينده مجلس عنوان كرد؛

محدوديت هاي داخلي اثرگذارتر از تحريم هاي خارجي

يك نماينده مجلس شوراي اسلامي گفت:‌ در شرايط كنوني مشكلات داخلي بيش از تحريم هاي خارجي براي بخش توليد محدوديت ايجاد مي كند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، ايرج نديمي امروز در همايش استاندارد، كيفيت و توليد صادرات محور با مطرح كردن چند سوال پي در پي به تشريح شرايط كنوني بخش توليد پرداخت و افزود: براي حل مشكلات ريشه اي توليد ابتدا بايد مسائل اصلي و تاثيرگذار در اين حوزه به صورت شفاف شناسايي شود.
وي ادامه داد: در اين شرايط تيم اقتصادي بايد خود را با شرايط روز بين المللي كشور تطبيق به هم و همه با هم در يك سو حركت كنند.
نديمي تصريح كرد: بايد تغييري در روند مديريتي، قانون گذاري و نظارتي ايجاد كنيم تا شرايط موجود در كشور در بخش توليد به درستي تعريف شود.
اين نماينده مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: هم اكنون در جنگ اقتصادي با دشمن قرار داريم و نبايد بگوييم كه شرايط عادي است و بايد خود را در شرايط توليد و به جاي  توليدكننده قرار دهيم.
وي تاكيد كرد: در اين شرايط بيش از اينكه تحريم هاي خارجي بر فعاليت هاي اقتصادي اثر داشته باشند محدوديت هاي داخلي توليد را با مشكل مواجه ساخته است.
نديمي با بيان اينكه اقتصاد كشورما بانك محور است افزود: بازارسرمايه كنوني نمي تواند بسياري از نيازهاي مالي بخش توليد را برآورده كند و اين بازار همواره متأثر از عوامل ديگر همچون طلا و ارز بوده و با نوسانات پي در پي مواجه مي شوند.
وي خاطرنشان كرد: در اين شرايط بايد رويكرد  جديدي بر دستگاه هاي نظارتي اعمال شود و به جاي مچ گيري از توليدكنندگان داخلي از آنها دستگيري شود./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.