سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

موتورسواران نیشابوری راهی مسابقات موتورسواری کشور شدند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیشابور از قهرمانی تیم موتورسواری این شهرستان در مسابقات استانی این رشته ورزشی خبر داد و افزود: برگزیدگان این مسابقات در قالب تیم موتور سواری استان هفته آینده راهی مسابقات موتورسواری کشور خواهند شد.

ابراهیم امینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، اظهار کرد: این مسابقات در چهار کلاس 85، 250 و 450 سی‌سی و سوپرکراس برگزار شد و جمع کثیری از علاقمندان به این ورزش برای پیگیری رقابت ها به پیست موتور سواری نیشابور آمدند.

وی افزود: این مسابقات با حضور 50 ورزشکار حرفه‌ای از شهرستان‌های استان در پیست موتورسواری نیشابور برگزار شد که در نتیجه تیمی تیم‌های مشهد و تربت‌حیدریه پس از نیشابور، عناوین دوم و سوم این مسابقات را از آن خود کردند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیشابور با اشاره به نتایج این مسابقات اظهار کرد: در پایان این مسابقات در کلاس 85 سی‌سی آقایان مجتبی برزوزاده از نیشابور، سینا تقی‌پور از مشهد و سبحان یوسف‌نژاد از نیشابور قهرمان شدند.
امینی در خصوص نتایج این مسابقات گفت: در کلاس 250 سی‌سی به ترتیب آقایان اکبر بروشکی از تربت‌حیدریه، علی اسدپور از بردسکن و حجت حسینی از مشهد و نیز در کلاس 450 سی‌سی نیز آقایان علی برزوزاده و حسین نصرآبادی هر دو از نیشابور و اصغر مولایی از سبزوار، نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات شدند.
وی اضافه کرد: در نتیجه سوپرکراس نیز آقایان علی برزو زاده و ابوالفضل صادقی هر دو از نیشابور و اصغر مولایی از سبزوار بر سکوهای اول تا سومی ایستادند./س 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.