سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

تعصب و غیرت بالای پینگ پنگ باز همدانی مورد تحسین آسیایی ها قرار گرفت

علیرضا ملارجبی پینگ پنگ باز جوان استان در معیت تیم ملی جوانان فوق العاده کار کرد و در یکی از رقابتها با مصدومیت کار خود را به پایان رساند که عرق و تعصب وی در سالن مورد توجه و تشویق تیم های آسیایی قرار گرفت.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ تیم های ملی نوجوانان و جوانان کشور در مسابقات آسیایی چین خوش درخشیدند در این رقابتها همدان دو نماینده ارزشمند در تیم ملی نوجوانان و جوانان داشت نادر شاملو به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران موفق شد عمکلکرد خوبی در این رقابتها به جا بگذارد و برای نخستین بار تیم ملی نوجوانان موفق به شکست تیم پرقدرت تایلند شد و این تیم موفق شد برای نخستین بار یک گیم از تیم پرقدرت چین که قهرمانی جهان را در کارنامه دارد بگیرد.
سرمربی تیم ملی نوجوانان کشور  گفت: رقابتهای آسیایی در شهر شانگهای چین برگزار شد و تیم پسران نوجوان ایران در رده نهم قرار گرفتند و برای نخستین بار دختران نوجوان هشتم آسیا شدند که برگ زرینی در تاریخ پینگ پنگ کشور بود همچنین تیم جوانان ایران نیز ششم آسیا شد.
نادر شاملو افزود : در این رقابتها علیرضا ملارجبی پینگ پنگ باز جوان همدانی فوق العاده کار کرد و موفق شد نفراتی با رنکینگ 12 و 17 جهان را شکست دهد .
وی خاطرنشان کرد: اوج کار ملارجبی عرق و تعصب مثال زدنی او بود که علارغم مصدومیت از ناحیه دست با درد و اشک با حریف تایلندی خود مبارزه کرد و تحسین همگان را را بر انگیخت و تا جایی که همه افراد سالن به احترام این جوان غیور ایرانی به پا خواستند و او را تشویق کردند.
وی در پایان گفت : باید از امروز خود را آماده حضور در مسابقات جهانی هندوستان کنیم تا با شرایط بهتر راهی این رقابتها شویم./س
برچسب ها: همدان ، پینگ پنگ ، آسیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.