سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست واحد علوم و تحقیقات:

پاسخ به مطالبات دانشجویان اصلی ترین وظیفه مسئولان دانشگاه است

سرپرست واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی خواستار ارتباط فراگیر، مستمر و دلسوزانه مدیران واحد علوم و تحقیقات با دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی در این دانشگاه شد.

به گزارش گروه علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات دکتر خسرو دانشجو، سرپرست واحد علوم و تحقیقات در نشست مشترک روسای دانشکده ها و معاونین دانشگاه بر تسهیل امور دانشجویان در نظام اداری دانشگاه تأکید کرد و گفت: مجموعه معاونین و مسئولان دانشگاه با برنامه ریزی دقیق و همه جانبه نگر و حذف قوانین و مقررات دست و پاگیر باید روند امور کاری دانشجویان را روان نمایند تا دانشجویان بتوانند بدون دغدغه های اداری به تحصیل علوم بپردازند.

دکتر دانشجو با تأکید بر پاسخ مناسب و در خور شأن دانشجویان از سوی تمامی مسئولان دانشگاه و پاسخ مطالبات آنان افزود: اولویت اول معاونت ها، ادارات کل، واحد ها و رؤسای دانشکده ها در این واحد دانشگاهی دانشجویانند و تکریم و پاسخ به مطالبات آنان اصلی ترین و مقدس ترین وظیفه مسئولان دانشگاه محسوب می شود.

مشاور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، مهمترین مشکل نظام مدیریتی سابق دانشگاه آزاد اسلامی را نگاه از بالا به پایین و نگاهی آمرانه به دانشجویان و فرهیختگان دانشگاهی عنوان کرد وگفت: باید حلاوت و شیرینی تغییرات کلان مدیریتی در دانشگاه آزاد در میان دانشجویان حس شود.

دکتر دانشجو با بیان این مطلب که ظرفیت های علمی و پژوهشی واحد علوم و تحقیقات بسیار بالا است و باید از این ظرفیت حداکثر بهره وری صورت گیرد ، یادآور شد: دانشجویان سرمایه ها و از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می شوند و مسئولان دانشگاه امانتداران این نظام مقدسند.

وی بر جذب اساتید و اعضای هیأت علمی جوان و نخبه تأکید کرد و گفت: واحد علوم و تحقیقات از نظر علمی دارای جایگاه منحصربه فردی در کشور است از این رو جذب اعضای هیأت علمی باید براساس دقت و کار کارشناسی صورت گیرد./ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.