سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/ معاون هنری وزیر فرهنگ؛

اندلسی کردن کشور برنامه‌ریزی دشمنان است

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:‌ اندلسی کشور جزو طراحی و برنامه‌ریزی دشمنان است که بسیار خطرناک‌تر از تحریم‌ها و تهدید‌های حوزه‌های دیگر است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل حمید شاه‌آبادی امروز در گردهمایی مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور در سرعین افزود: انتظاری که از فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح جامعه وجود دارد برمی‌گردد به دیدگاه‌های کلان نظام در عرصه فرهنگ و هنر که این خود بر تحولات کشور تاثیر‌گذار بوده و می‌تواند نقش‌آفرین باشد.

وی با بیان اینکه بسیاری از مولفه‌های فرهنگی کشور دستخوش تغییراتی شده است،‌ گفت:‌ در وضعیت کنونی نسبت به گذشته بسیاری از شاخص‌ها تغییر یافته و فضای فرهنگی کشورمان نیز از حوزه‌های خارجی تاثیر پذیرفته است.

شاه‌آبادی ضرورت خروج از وضعیت انفعالی را در حوزه فرهنگ خاطرنشان کرد و گفت: باید به صراحت اعلام کرد که سبک زندگی در کشور تغییر یافته و بسیاری از تغییرها نیز از دست ما خارج شده است به طوری که امروز با الگوها و مدل‌های مختلف تغییر و تحول روبرو هستیم.

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه افزود: همه حرکت‌های فرهنگی و ارزشی ما باید تبدیل به جریان فرهنگی تاثیر‌گذاری باشد چرا که امروز زنگ خطری به صدا در‌آمده است که استکبار جهانی سعی دارد با فتنه‌سازی فرهنگی هویت نظام ما را زیر سوال ببرد./س

برچسب ها: اردبیل ، اندلس ، کردن ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.