سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسكن مهر 45 روزه پرديس يك ساله ساخت شد

سرپرست مركز تحقيقات راه و مسكن و شهرسازي گفت: در شهر جديد پرديس نيز حدود 3 هزار واحد به صورت 45 روزه و تمام فناوري در حال ساخت است كه زمان تحويل آنها يك سال برآورده شده است.

محمود فاطمي عقدا در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه 2 هزار واحد مسكوني مهر در قالب پروژه 45 روزه  سازي در دو استان تهران و مازنداران در حال  ساخت است گفت: 1000 واحد از اين تعداد آماده تحويل وافتتاح است.
وي ادامه داد: هم اكنون ساخت 3 هزار واحد ديگر در كشور را در برنامه كاري خود قرار داده ايم.
وي با اشاره به اينكه مشكلاتي همچون محوطه سازي ،فاضلاب،‌گاز باعث طولاني شدن ساخت واحدهاي 45 روزه هشتگرد شده است گفت: رئيس جمهور و وزير راه وشهرسازي به هيچ عنوان اجازه افتتاح واحدهاي كه زيرساخت هاي كافي ندارد نمي دهد بيشتر واحدهاي 45 روزه به  متقاضيان تحويل موقت شده است.
سرپرست مركز تحقيقات راه و مسكن وشهرسازي در ادامه تصريح كرد: در شهر جديد پرديس نيز حدود 3 هزار واحد به صورت 45 روزه و تمام فناوري در حال ساخت است و قرار داد ميان تمامي سازندگان بسته شده و زمان ساخت آنها يك سال برآورده شده است.
 لازم به ذكر است  كه در سال 88 پروژه اي تحت عنوان پروژه 45 روزه سازي مسكن  آغا به كار كرد و مقرر شد تعدادي از واحدهاي مسكن مهر نيز به همين صورت ساخته و به بهره برداري برسد.
 


عباسپور

برچسب ها: مسکن ، مهر ، پردیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.