سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزايش قيمت مصالح ساختماني به اجاره بها هم رحم نكرد

سرپرست مركز تحقيقات راه و مسكن شهرسازي گفت: هرگونه افزايش قيمتي در مصالح ساختماني و ساخت وساز تاثير بسيار در افزايش قيمت خريد و اجاره بها دارد.

محمود  فاطمي عقدا در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه  افزايش قيمت تمام شده ساخت مسكن تاثير بسياري در افزايش اجاره بها دارد گفت: هرگونه افزايش قيمتي در مصالح ساختماني و ساخت وساز تاثير بسيار در افزايش قيمت خريد و اجاره بها دارد.
وي در ادامه تصريح كرد: بحث هدفمندي يارانه ها و افزايش قيمت حامل هاي انر‍ژي تاثير بسياري بر افزايش قيمت مصالح ساختماني دارد .
سرپرست مركز تحقيقات مسكن و راه بااشاره به اينكه  قيمت مصالح ساختماني متناسب با تورم در حال افزايش قيمت است افزود: بحث كاهش پرت مصالح ساختماني و ارزان سازي از جمله اقداماني است كه در دوره هاي آموزشي در حال انجام است.
 وي به روند مطلوب رشد استفاده از فناوري هاي نوين در ساخت و سازهاي كشور اشاره كرد و گفت: در حال حاضر، فقط در بخش مسكن مهر، حدود 31 درصد از واحدهاي مسكوني به شيوه صنعتي ساخته مي شوند و اين در حالي است كه در ساير ساخت و سازهاي كشور نيز استفاده از شيوه هاي مختلف ساخت صنعتي مسكن رشد داشته است.
فاطمي عقدا افزود: كاهش هدر رفت مصالح و صرفه جويي در مصرف انرژي از مزاياي ساختمان هاي صنعتي ساز هستند كه در نهايت هزينه هاي يك ساختمان را كاهش مي دهد.
وي خاطرنشان كرد: تلاش براي نهادينه كردن استفاده از مصالح ساختماني استاندارد همچنان با همكاري سازمان ها و نهادهاي مربوطه ادامه دارد و نتايج بسيار خوبي نيز داشته است
 
 
 

برچسب ها: قیمت ، مصالح ، اجاره بها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.