سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گزارش/

لندن آوردگاه المپيک ورزشي يا آماده باش نظامي سياسي!

مسابقات المپيک 2012 لندن در حالي افتتاح مي‌شود که فارغ از ابعاد ورزشي، فضاي سياسي نظامي خاصي را بر انگلستان حاكم كرده است.

به گزارش خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، المپيك ورزشي كه هر 4سال يك بار در يكي از كشورها برگزار مي‌شود، اين دوره  انگلستان ميزبان بازي ها است و نكته جالب اين كه با وجود ورزشي بودن المپيك، اما از همين ابتداي كار تدابير امنيتي اتخاذ شده در محل برگزاري اين ماراتن ورزشي(لندن) فضاي اين شهر را سياسي نظامي كرده است.

پرواز هواپيماهاي جنگنده بر فراز آسمان لندن، استقرار سيستم دفاعي موشکي در اطراف اين شهر و آماده باش نزديک به 5 هزار نيروي پليس، بخشي از اقدامات مسئولان انگليسي براي برگزاري اين دوره از مسابقات المپيک است.

براساس اعلام شبکه CBS بعد از پايان جنگ جهاني دوم، شهر لندن هرگز به اين اندازه مجهز به تجهيزات دفاعي و مقابله با حملات احتمالي نبوده است.

** فضاي امنيتي و نظامي لندن

راديو دويچه وله آلمان گزارش داده که صدها مامور اطلاعاتي و امنيتي و متخصصان پيشگيري از عمليات خرابکارانه نيز از آمريکا به لندن سفر کرده اند تا به همکاران انگليسي خود براي حفظ امنيت مشاوره بدهند و اين حجم از همکاري هاي بين المللي براي حفاظت از امنيت يک رويداد بين المللي آن هم از نوع ورزشي، بي سابقه است.

جاناتان ايوانس بلند پايه ترين مقام اطلاعاتي انگليس صريحا اعلام کرده که نيروهاي امنيتي اين کشور نمي توانند به تنهايي امنيت بازيهاي المپيک لندن را تضمين کنند!

پيش بيني مي شود نزديک به يک ميليون نفر براي تماشاي رقابتهاي المپيک به شهر لندن سفر کنند که اين تعداد جمعيت، کنترل امنيتي را دشوار تر مي‌كند.

** G4Sهم از عهده تامين امنيت بر نمي آيد!

گروه بين المللي راه حل هاي امنيتي جهان موسوم به G4S به عنوان يکي از همکاران مقامات امنيتي و پليس انگليس براي تضميم امنيت مسابقات المپيک در بيانيه اي اعلام کرده که اقدامات و تدابير شديد امنيتي لندن دست کم 50 ميليون پوند هزينه اضافي بر دوش اين نهاد بين المللي خواهد گذاشت.

G4S اعلام کرد که اين نهاد توانايي پايبندي به تعهد خود را ندارد و از ارسال نيروي بيشتر معذور است.

گفتني است؛ بيش از 125 کشور عضو اين نهاد بين المللي هستند و مجموعا 657 هزار نفر نيروهاي پليس، امنيتي و اطلاعاتي از کشورهاي مختلف به شکل مستقيم و غير مستقيم با اين نهاد همکاري دارند.

نيک باکلز رئيس G4S در انگليس با اعلم تاسف از اينکه آنها توانايي خدمات امنيتي و انتظامي بيشتر را ندارند اعلام کرد: آنها با اينکه توانايي ارسال 3500 نيروي مورد نياز لندن را ندارند به دنبال آن هستند تا به هر شکل ممکن به مسئولان امنيتي انگليس براي حفظ امنيت شهر ياريكنند.

ديويد کامرون نخست وزير انگليس روز جمعه 12 ژوئيه با اعلام نارضايتي از اينکه G4S نتوانسته به تعهدات خود پايبند باشد اعلام کرد که خسارات مالي اين بي نظمي را بايد اين نهاد پرداخت کند.

کامرون صريحا عنوان کرد: اگر نهادي نتوانسته به قرار داد خود پايبند باشد و پرسنل امنيتي لازم را آموزش دهد تقصير تنها متوجه اين نهاد است و بايد همه خسارات مالي را پرداخت کند.

بنابراين قرار شد تا نيک باکلز در پارلمان بريتانيا حاضر شده و به کميته ويژه برگزاري المپيک توضيح دهد که به چه دلايلي اين نهاد امنيتي از انجام تعهد خود باز ماند.

روزنامه هاي انگليس درباره نيروهاي جواني که G4S استخدام کرده و به شيوه آموزش آنها بدبين هستند و معتقدند با اين آموزش اندک، اين نيروهاي جوان عملا توان دفاعي قابل اتکايي براي مقابله با حملات خرابکارانه در طي بازيهاي المپيک ندارند.


   ** گرايش سياسي المپيک به صهيونيسم

بر اساس اين گزارش؛ به محض بهره برداري و نمايش لوگوي طراحي شده براي المپيک لندن، سرو صداي برخي رسانه هاي انگليس در اعتراض به نحوه طراحي آن بلند شد، طبق افشاگري رسانه ها در اين لوگو، نمادهاي صهيونيستي به چشم مي خورد.

معترضان اين لوگو را نوعي فرصت طلبي شرکت طراح آن دانسته و معتقدند مسائل نژاد پرستانه در آن به کار رفته تا با اين حربه، نماد رژيم صهيونيستي از طريق لوگوي رسمي بازيهاي المپيک به نمايش درآيد.

 طراحي لوگوي اين مسابقات بر عهده شرکت يهودي ولف اولينز بوده که با دريافت مبلغ 40هزار پوند، اين لوگوي جنجال و جهت دار را طراحي کرده است.

مدير اين کمپاني در حال حاضر، والي اولينز است که هم خود و هم پدرش فراماسون بوده اند در اين لوگو کلمه Zion(صهيون) به طور ماهرانه اي در آن جا شده است.

يک محقق انگليسي نيز در ژوئن 2009 در يک برنامه جنجالي در راديو لندن با اسناد و مدارک از اين ماجرا پرده برداشت. وي در حملات تند خود گفت: طراحان لوگوي المپيک ،  اعضاي يک شرکت يهودي هستند و چندان عجيب نيست که حامي صهيونيسم باشند.

همچنين شباهت لوگوي مسابقات المپيک به شکل موزه هولوکاست در آلمان که نشانه افسانه کشتار 6 ميليون يهودي توسط هيتلر بوده نيز تداعي کننده همان کلمه Ziom(صهيون) است.

از ديگر نشانه هاي به کار رفته در اين مسابقات دو عروسک تک چشم به عنوان نماد رسمي المپيک لندن است. دو حرف 88 و 77 در بالاي سر اين دو عروسک، اشاره به دو عدد 13 و 26 دارد که مورد علاقه فراماسون هاست.

به هر حال، اين طرح ها و نمادها به دنبال ترويج رژيم صهيونيستي و فرقه فراماسونري در المپيک 2012 لندن هستند.

**حضور فرقه هاي مذهبي دست ساز انگليس در المپيک

در ادامه صهيونيست سازي و ساز و کار المپيک لندن از سوي لابي هاي سياسي و حاميان مالي کميته برگزاري اين مسابقات، اين کميته تصميم به ورود علني آيين ضاله بهائيت به اين رقابتها گرفت، آئيني که ساخته دست استعمار انگلستان و مبتني بر تحريف حقايق دين مبين اسلام و براساس آموزه هاي شيطاني فرقه قباله (کابالاي يهودي) است.

يکي از سخنگويان کميته برگزاري رقابتها مصوبات سياسي اين کميته را فاش كرده و اين مصوبات دقيقا طبق انتظاري که از استعمار بريتانيا مي‌رود، هدفي جز قرار دادن مذاهب ساختگي مورد حمايت آنها در برابر اسلام و ساير اديان الهي ندارد.

فرقه هايي دست ساز مانند سيک، بهائيت و جئين که سالهاست توسط استعمار بريتانيا در شبه قاره  هند و ديگر مستعمرات قديم و جديد خود، ترويج داده شده اند، به بهانه رويکرد چند اعتقادي به عنوان يکي از شعارهاي الحادي المپيک به فضاي رسمي و تبليغات رسانه اي المپيک 2012 وارد شده اند.

بيشترين پيروان اين سه فرقه دست ساز انگليس در هندوستان، بريتانيا و مستعمرات آمريکايي، آسيايي، آفرقايي و اقيانوسيه اي بريتانيا حضور دارند از جمله بهائيان که مقصر اصلي آنها در اورشليم (بيت المقدس) است و در سال‌هاي اخير با حمايت مستقيم صهيونيست‌ها و سياست جذب پيروان ديگر اديان در ازاي پرداخت پول، تابعيت اروپايي ، آمريکايي و اسرائيلي و امکانات مختلف، ميليون ها نفر را فريب داده و در کمتر از يک دهه، جمعيت خود را در جهان دو برابر ساخته و به حدود 5 ميليون نفر رسانده اند.

جالب است که برگزار کنندگان المپيک 2012 براي اين جمعيت اندک در دهکده بازي‌ها، امکانات عبادت خانه و حقوق معنوي معادل 5/3 ميليون نفر مسيحي و 1 ميليارد و 300 ميليون مسلمان در جهان قائل شده اند!

ضمن اينکه تعداد ورزشکاران بهائي در جمع 1200 ورزشکار المپيک به انگشتان يک دست هم نمي رسد که از ميان آنها افرادي مانند نلسون اوورا دونده پرتغالي آفريقاي تبار نيز در ازاي دريافت پول، تغيير دين داده اند!

به اين ترتيب انگليسي ها با قرار دادن فرقه هايي که از عده بسيار معدودي در جهان برخوردارند، در کنار اديان و مذاهب اصلي جهان، مي‌خواهند المپيک را به شيوه خاص خود برگزار کرده و شعارهاي تفرقه آميز را جايگزين شعار قديمي المپيک يعني برابري و برادري كنند.

در کنار همه اين موارد بايد سياست دولت انگليس درباره تبعيض قائل شدن براي دعوت از دولتمردان و مقامات کشورهاي جهان را اضافه کرد.

 به عنوان نمونه، انگلستان با حضور محمود احمدي نژاد رئيس جمهور ايران علي رغم ابراز علاقه وي براي حضور در المپيک لندن و تشويق ورزشکاران ايراني، مخالفت کرده و حضور مانند رئيس جمهور كشورمان را نگران كننده مي داند!!

** گزارش//محمد حسن عبدي مطلق

انتهاي پيام/پ3
برچسب ها: المپیک ، لندن ، انگلستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
۱۹:۰۲ ۲۹ تير ۱۳۹۱
درمجله ی خبری دراین باره تحقیق کنند