سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نيك فر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

انتخاباتي دو قطبي باحضور اصلاح طلبان

عضو شوراي مركزي جامعه اسلامي مهندسين گفت: پس از حضور اصلاح طلبان در صحنه انتخابات آتي رياست جمهوري، اصولگرايان سعي خواهند داشت انتخابات دو قطبي شود.

احمد نيك فر عضو جامعه اسلامي مهندسين در گفت و گو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به  احتمال چند قطبي بودن انتخابات آتي رياست جمهوري گفت: اگرچه تاكنون كار جمعي در ميان اصولگرايان صورت نگرفته است اما با حضور اصلاح طلبان، اصولگرايان سعي خواهند داشت با وحدت خود انتخابات را به سمت دو قطبي بودن سوق دهند.

وي تصريح كرد: اكنون در داخل اصولگرايان سه تفكر مجزا با عنوان جبهه پايداري، تحول خواهان و اصولگرايان قديمي تر وجود دارد كه با نرسيدن به يك اجماع ممكن است انتخابات به صورت چند قطبي برگزار شود.

نيك فر با اشاره به آرايش سياسي اصولگرايان در انتخابات رياست جمهوري اتي افزود: اصولگرايان درچارچوب خود بايد به اتفاق نظر در مورد يك كانديدا رسيده و با يك وحدت پا به عرصه انتخابات بگذارند.

وي ادامه داد: احزاب ديگر فعاليت هاي خود را آغاز كرده اند و اگر اصولگرايان به فكر آينده نظام و باقي مانده  در كرسي رياست جمهوري هستند بايد يك كانديداي واحد داشته تا از ريزش آراي خود جلوگيري کنند.

نيك فر با اشاره اظهارات اصلاح طلبان مبني بر اينكه با ورود آنها به عرصه انتخابات گشايشي در سياست ها کشور  ايجاد مي شود، يادآور شد: اصلاح طلب خود در انتخابات مجلس شوراي اسلامي فعاليت لازم را نداشته اند اكنون به هيچ بن بست سياسي نرسيده ايم و ملت ايران و جناح ها با يكديگر هم صدا هستند.

عضو جامعه اسلامي مهندسين در پايان با اشاره به نقش احزاب در انتخابات آتي رياست جمهوري خاطرنشان كرد: احزاب به دور از هرگونه تخريب و تنش، به وظيفه اصلي خود كه همان تشويق مردم براي حضور در انتخابات  است بپردازند تا يك انتخابات سالم برگزار شود.
انتهاي‌پيام/ب2
برچسب ها: اصلاح ، طلبان ، دوقطبی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.