سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضا بنفشه خواه:

عاشق كار براي كودكان هستم

تحت هر شرايطي حاضرم در صورت دعوت از سوي توليد كنندگان براي كودكان بازي كنم.

رضا بنفشه خواه بازيگر پيشكسوت تئاتر، سينما و تلويزيون در گفتگو به خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران با اشاره به حضور كمرنگ خود در بازيگري و كار كودك گفت: ديگر فرصتي نشد كه در كار كودك حضور پيدا كنم و معتقدم يك بازيگر نبايد در يك ژانر خاص ظاهر شود.

وي با اشاره به وضعيت طنز و كارهايي كه در حوزه كودك مي شود، اظهار داشت: بيشتر ضعف ما در ادبيات نمايشي است زيرا هنوز بسياري از بازيگران صاحب نام در حوزه طنز و كودك زنده هستند و مسئولان بايد از آن ها براي اين حوزه استفاده كنند.

بنفشه خواه با بيا اين مطلب كه بيشتر برنامه هاي كودك فقط خاله بازي بوده، تصريح كرد: امروزه تمامي كارهاي كودك به ساز و آواز و آمدن يك فردي به نام خاله در شبكه هاي تلويزيوني خلاصه شده است و من كار فاخري را براي بچه ها كه آينده سازان كشورمان اند، نمي‌بينم.

اين بازيگر پيشكسوت با اشاره به آثار طنز در تلويزيون افزود: اكنون بيشتر طنزهايي كه در تلويزيون ساخته مي‌شود مربوط به قشر سني بزرگسال بوده و به ندرت برنامه اي براي گروه سني كودك ديده مي شود.

بنفشه خواه ادامه داد: من كارهاي زيادي را در گذشته براي گروه سني كودك انجام داده ام ولي اكنون با وجود سال ها تجربه و تلاش، كارگردانان و تهيه كنندگان بايد به سراغ ما بيايند.

وي تصريح كرد: معتقدم برنامه سازان و مسئولان ما هر زمان بخواهند مي‌توانند در حوزه كودك دست به ساخت بهترين آثار زنند و اين نياز به كمي همت از سوي آنان دارد.

وي خاطرنشان كرد: در گذشته نمايشنامه هاي بسياري جذابي در تلويزيون و راديو براي كودكان نوشته مي شد كه اميدوارم اين امر براي كودك امروز هم اتفاق بيفتد./ي2
برچسب ها: بنفشه خواه ، کودک ، طنز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.