سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیایش شبانه/ بارخدایا! این ماه رمضان را بر ما مبارک کن

در آستانه حلول ماه خدا، کاربران عزیز باشگاه شبانه را به فرازهایی از دعای صحیفه سجادیه در استقبال ماه مبارک رمضان مهمان می‌کنیم.

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران،

ستایش ویژه پروردگاری است که ماه مبارک رمضان را راهی از راههای خیر و رحمت شمرد و این ماه را به نام مقدس خود، افتخار و شرافت داد.

ستایش ویژه پروردگاری است که ماه رمضان را ماه روزه و آشتی، طهارت، نماز و عبادت قرار داد و این ماه را به نزول قرآن مجید، اعتبار و احترام داد.

پروردگارا!به روح مقدس (محمد و آل محمد) رحمت فرست و معرفت و فضیلت این ماه را به قلب ما الهام فرما و به روزه ای که پسندیده ذات مقدس تو باشد توفیقمان بخش.


پروردگارا!عبادت ما را از ریا و تظاهر، پاکیزه دار.

پروردگارا!نام ما را در گروهی قرار بده که ارکان و وقت های نماز را نیکو داشته اند و با ارحام خویش به نیکوکاری و مساعدت رفتار می نمایند.

پروردگارا!یار ما باش تا در سایه عبادت و طاعت، به تو نزدیک شویم و به ما صلاحیت عطا فرما تا از برکاتی که به اولیای خویش نوید داده ای بهره‌مند شویم و پاداش بندگان پارسا و نماز گزار و روزه دار را نصیب مان فرما.

پروردگارا!این ماه را برای ما همدمی مبارک و فرخنده قرار ده و در آن روز که ماه مبارک رمضان وداع مان می کند، مارا به برکت و طهارت و تقوا برسان.


برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید
برچسب ها: نیایش ، شبانه ، کشکول
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۱
فاطیما
۰۱:۵۶ ۲۷ فروردين ۱۴۰۱
خیلی متشکرم از نویسنده لطفا بیشتر بنویسه و اینکه کمی طولانیشون کنه خیلی ممنونم سپاسگذارم