سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خبرنامه اتوبوسرانی را اینجا بخوانید

خدمات رسانی اتوبوسرانی در ایام نمایشگاه قرآن و ماه رمضان

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن تمهیدات ویژه ای در نظر گرفته است.

پیمان سنندجی مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران وحومه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به برگزاری نمایشگاه قرآن در محل مصلای بزرگ حضرت امام خمینی(ره) در ماه مبارک رمضان شرکت واحد اتوبوسرانی به منظور رفاه حال شهروندان همه روزه از ساعت 16 و30 دقیقه تا 30 دقیقه بامداد سرویس رسانی ویژه ای از میادین  هفت تیر،ولیعصر(عج) )، انقلاب اسلامی، آزادی، فلکه چهارم تهران پارس، امام خمینی(ره) ،  شهرری و رسالت برای بازدید کنندگان در نظر گرفته است.
 
وی ادامه داد: با در نظر گرفتن گرمای هوا در ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای سفر  به ویژه از ساعت 16 تا  شروع اذان مغرب روزه داران باید  برنامه بازگشت خود را به مبادی اولیه به نحوی مدیریت کنند تا در ساعات پیک ترافیک عصرگاهی، امکان استفاده از حداکثر توان جابجائی شهروندان برای ناوگان حمل و نقل عمومی میسر شود.
 
وی با اشاره به برنامه ریزی شرکت واحد برای لیالی قدر ، نماز عید فطر و راهپیمایی روز قدس یادآور شد :با توجه به حضور روزه داران در مراسم لیالی قدر در محل های حرم حضرت عبدالعظیم حسنی شهرری،  مدرسه عالی شهید مطهری  وامامزاده صالح سرویس های لازم پیش بینی شده و  برنامه ریزی های ویژه ای برای خدمت رسانی در مراسم راه پیمائی روز قدس و نماز پرشکوه عید سعید فطر انجام شده  تا نیاز سازمانها و شهروندان جهت جابجائی بهتر تأمین شود.
 
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران وحومه خاطر نشان کرد: با در نظر گرفتن تغییر ساعات کاری برخی نهادها و سازمانهای دولتی در ماه مبارک برنامه ریزی مقتضی صورت گرفته تا تعداد اتوبوسهای خطوط مختلف برابر نیاز سنجی انجام شود.
 
*برگزاري كلاس آموزش باز آموزي قوانين راهنمايي و رانندگي در سامانه تندرو
سنندجی در ادامه از از برگزاری كلاس آموزش باز آموزي قوانين راهنمايي و رانندگي در سامانه تندرو4 خبر داد وافزود: به همت مديران و مسئولان سامانه تندرو 4 به منظور آشنايي و بازآموزي مقررات و علائم راهنمايي و رانندگي  با حضور جمعي از رانندگان سامانه یکدوره کلاس آموزشی طی این هفته برگزار شد.
وی گفت:هدف از برگزاري اين كلاسها كه توسط كارشناسان مجرب راهنمايي و رانندگي تدریس می شود كاهش بروز تصادفات ، روانسازي ترافيك و خدمات رساني هرچه مطلوبتر به شهروندان است.
 
* راه اندازی واحد نظارت بر عملکرد بخش خصوصی در سامانه 10
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران وحومه در ادامه با اشاره به راه اندازی واحد نظارت بر عملکرد بخش خصوصی در سامانه  10 یاداور شد: با توجه به ضرورت نظارت بر عملكرد بخش خصوصي و اجراي طرح دقيق سيستم ارزشيابي و ارزيابي عملكرد و رتبه بندي، استفاده  از نرم افزارBIS در شركتها و مناطق شهرداري تحت نظارت  سامانه10 و رسيدگي به تخلفات و شكايات بخش خصوصي ونیز  ارايه خدمات مطلوبتر به شهروندان جلسه توجيهي توسط تيم معاونت بهره برداري مركز با حضور معاونان سامانه طی این هفته برگزار شد.
 
سنندجی خاطر نشان کرد: با توجه به اختصاص محلي براي استقرار كارشناسان معاونت بهره برداري اين سامانه بصورت مشترك واحد نظارت بر شركتهاي خصوصي را بصورت پايلوت در سامانه  10 راه اندازي شد.
 
*آموزش راهنمایی و رانندگی اتوبوسرانان در منطقه 7
 
وی در ادامه با اشاره به  آموزش راهنمایی و رانندگی اتوبوسرانان در منطقه 7 اظهار داشت: با هماهنگي انجام شده  با معاونت آموزش پليس راهنمايي و رانندگي و معاونت  حمل نقل وترافيك شهرري درارتباط با ارتقاء دانش و فرهنگ ترافيك وعبور و مرور و افزايش جرائم رانندگي  به تعدادی از اتوبوسرانان منطقه 7 آموزش راهنمایی و رانندگی طی این هفته داده شد.
 
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه خاطرنشان کرد:دوره آموزشی یاد شده برای تعدادی از رانندگان در پارك ترافيك  شهرري برپا شد ودر همين راستا ضمن انتقال مطالب بصورت  پاورپوينت توسط افسر كارشناس راهنمائي ورانندگي توضيحات كاملي به اتوبوسرانان ارائه شد./ز
 
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.