سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان/

هزاران سایت و شبکه انحرافی علیه انقلاب فعالیت می‌کنند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی الیگودرز گفت: هزاران شبکه انحرافی علیه انقلاب، نظام و اسلام فعالیت دارند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت الاسلام صادق جعفرپور، در همایش حجاب در الیگودرز، با اشاره به آیاتی در خصوص ستودن خداوند از خلقت انسان، گفت: خداوند تفاوتی میان مرد و زن در خلقت قائل نشده است و خداوند اوصاف در هر زمینه‌ای را در هر کاری حد و مرزی قرار داده است.

وی افزود: پوشش اسلامی یک حد و مرزی دارد و کسانی که به خدا و قیامت ایمان و اعتقاد دارند، آن را در زندگی به کار می‌برند و حفظ می‌کنند.

جعفرپور تصریح کرد: پوشش اسلامی هم برای زن و مرد صدق می‌کند، اما آقایان فکر می‌کنند، آیاتی در مورد حجاب برای آنها ذکر نشده است، در صورتی که برای آقایان هم پوشش درست قید شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی الیگودرز گفت: نوع نگاه کردن، پوشیدن، راه رفتن و ..  در معرض دید نامحرم باید آن را رعایت کرد، پس طبق آیات الهی که ای انسان حواس خود را نسبت به مسائل شرعی حفظ کن باید حواسمان جمع باشد.

وی افزود: زن مظهر جمال و مرد مظهر شیفتگی است، اگر جوانان ما می‌خواهند مورد اذیت و آزار قرار نگیرند، باید با حجاب اسلامی از منزل بیرون بروند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی الیگودرز گفت: یکی از مشکلات خاص جوان ما این است که روحانیون دیگر مانند سابق احکام و مسائل شرعی را بیان نمی‌کنند و مورد دیگر امر به معروف و نهی از منکر که آن را جزء وظایف زندگی می‌دانیم، انجام نمی‌دهیم.

وی در ادامه افزود: عمده مشکلات بدحجابی ما به  سه قوه مجریه، مقننه، قضاییه  مربوط می‌شود که متأسفانه بیش از هزاران شبکه انحرافی علیه انقلاب، نظام و اسلام فعالیت دارند.

جعفرپور، خطاب به مراکز آموزشی، گفت: جوانان ما که تابعیت از دین اسلام دارند، با بدترین نوع حجاب وارد دانشگاه می‌شوند، اما در این مورد خاص تدبیری اندیشیده نمی‌شود.

وی در ادامه از جوانان درخواست طرحی نو در خصوص حجاب و عفاف کرد و گفت، با تمام وجود از آنها حمایت می‌کنیم.

نخستین همایش حجاب و عفاف به همت تبلیغات اسلامی و با همکاری هیئت علمدار در تالار فرهنگیان شهرستان الیگودرز برگزار شد.

برچسب ها: لرستان ، الیگودرز ، پوشش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.