سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/رئیس هیأت جودو و کوراش خراسان رضوی در یک نشست خبری مطرح کرد؛

جودو تنها نماینده ورزش خراسان رضوی در المپیک لندن خواهد بود

رئیس هیأت جودو و کوراش خراسان رضوی در یک نشست خبری گفت: امسال نماینده جودو خراسان رضوی در مسابقات لیگ برتر قهرمان خواهد شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، حسین شکوهی در یازدهمین نشست هیات های ورزشی استان با اشاره به این مطلب گفت: با قولهایی که مدیران موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) برای حمایت مالی از تیم جودو برای شرکت در مسابقات لیگ برتر داده اند و با جلسه ای که با مدیرکل ورزش و جوانان استان داشته ایم با استفاده از نیروهای بومی استان در این مسابقات شرکت و با تلاش مربیان و جودوکاران تیم قهرمان خواهیم شد.

وی خراسان رضوی را وزنه قابل توجهی برای جودوی کشور عنوان کرد وگفت: جودوکاران خراسانی پشتوانه تیم ملی هستندو توجه به این ورزشکاران کمترین کاری است که هر مدیری می تواند برای پیشرفت جودو استان و کشور انجام دهد.

رئیس هیأت جودو و کوراش خراسان رضوی در خصوص علت افت جودو خراسان در کسب سهمیه المپیک لندن به نسبت المپیک پکن گفت: تمام جودوکاران ملی پوش خراسانی اعم از آقایان محجوب، معلومات و قاسمی نژاد تمام سعی خود را برای کسب سهمیه کردند ولی استان تنها توانست یک سهیمه جواد محجوب را برای حضور در مسابقات جودو المپیک لندن کسب کند.

وی در خصوص پیش بینی کسب مدال محجوب در المپیک گفت: المپیک لندن به لحاظ تعداد ورزشکار و سطح کیفی مسابقات با تمام المپیک های قبل متفاوت است و تنها نماینده ورزش استان در المپیک لندن یعنی محجوب بازیهای بسیار سختی را پیش رو دارد و امیدواریم باتوجه به توانمندیها و شایستگی ها و اراده ای که در این قهرمان استان سراغ داریم مبارزاتی در شأن جودوی ایران انجام دهد./ع

برچسب ها: جودو ، نماینده ، المپیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.