سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/رئیس کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس؛

تحریم ها خللی در روند توسعه بخش کشاورزی ایجاد نخواهد کرد

رئیس کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی در مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم ها خللی در روند توسعه و رشد تولید بخش کشاورزی ایجاد نخواهد کرد.

 

عباس رجایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک افزود: بخش كشاورزی با همه توان برای تامین نیازهای مختلف كشور تلاش می كند و تولید این بخش به رغم تحریم ها از رشد مطلوبی برخوردار است.

وی اضافه كرد: استان های مختلف كشور در تولید محصولات مختلف توانمندی های بسیار زیادی دارند كه مسوولان باید اولویت بندی كرده و برای رشد و استفاده كامل از ظرفیت های بخش كشاورزی برنامه ریزی كنند.

نماینده مردم اراك، كمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بیان كرد: تعاونی ها و تشكل های تولیدی در بخش كشاورزی باید با قدرت در بخش تولید، عرضه و توزیع محصولات در داخل و خارج بیشتر تلاش كنند.

وی خاطر نشان كرد: توسعه، رشد و خوداتكایی بخش كشاورزی نقش كلیدی و مهمی در تحقق شعار تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی دارد كه باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

رییس كمیسیون كشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی تاكید كرد: كشاورزی ركن اصلی و اساسی در ارتقا جایگاه اقتصادی كشور و زمینه ساز ایجاد اشتغال است.

رجایی یادآور شد: ابر قدرت های جهانی با اعمال تحریم های گوناگون سعی در ایجاد تفرقه و شكاف میان آحاد جامعه و تضعیف پایه های سیاسی و اقتصادی كشور را دارند كه در این راستا تقویت تولیدات داخلی و رسیدن به خودكفایی راه مبارزه با این دسیسه ها است./س

برچسب ها: تحریم ، خلل ، کشاورزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.