سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پهلوان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

خواستيم به مسئولان بفهمانيم مطالباتمان جدي است

دبير کل جامعه اسلامي دانشجويان گفت: هدف جنبش دانشجويي از تاسيس وبلاگ خيزش دانشجويي محاکمه جاسبي توجه دادن به مسئولان است.

محمد پهلوان دبيرکل جامعه اسلامي دانشجويان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، درباره علت افتتاح وبلاگ "خيزش دانشجويي محاکمه جاسبي"،‌ اظهار داشت: تخلفاتي که در طول 30 سال در دانشگاه آزاد انجام شده در حجم وسيعي است که بحث هاي زيادي پيرامون آن انجام شده و انتظاري که جنبش دانشجويي داشت اين بود که با آمدن فرهاد دانشجو،‌ ايشان تيمي ويژه را مأمور رسيدگي به اين تخلفات کنند تا هر چه سريع تر اين مسايل بررسي و به دادگاه ارجاع شود اما چيزي که تا به حال احساس کرديم اين است که مقداري در اين قضيه اهمال مي شود.

وي اضافه کرد: با وجود اينکه اينکه گاهي حرفي در مورد تخلفات دانشگاه آزاد به ميان مي آيد، به اين نتيجه رسيده ايم که پيگيري خاصي در اين رابطه انجام نمي شود و لذا ما تلاش داريم از اين طريق مسئولان را متوجه اين مسأله کنيم که اين يک مطالبه جدي دانشجويي و خواسته تمام دانشجويان کشور است.

پهلوان با بيان اينکه در مديريت قبلي دانشگاه آزاد بسيار تلاش کرديم تا اين تخلفات از طريق قانوني پيگيري شده و جلوي آن گرفته شود،‌ تصريح کرد: متاسفانه در آن زمان از مطالبات خود پاسخ عکس گرفتيم؛ يعني افرادي که به دنبال پيگيري مطالبات حقوقي دانشجويان بودند،‌ دچار مشکل مي شدند.

دبيرکل جامعه اسلامي دانشجويان ادامه داد: احساس مي‌کنيم با وجود  تغيير سيستم مديريتي در دانشگاه آزاد فضاي بهتري براي اين مطالبات وجود دارد.

وي ضمن درخواست از قوه قضاييه براي ورود جدي به اين قضيه، يادآورشد: شبهات زيادي در ذهن دانشجويان وجود دارد که اگر به آنها پاسخ شفافي داده نشده و از اينها رفع اتهام نشود، باعث دلسردي و احساس بدبيني در بين قشر جوان و دانشجو خواهد شد لذا تصميم گرفتيم در اين وبلاگ يک گفتمان عمومي ايجاد کنيم تا مسئولان ذي‌ربط مقداري در اين قضيه فعال‌تر عمل کنند.

پهلوان در پايان خاطرنشان کرد: قرار است اين کار در چند مرحله انجام شود که اين مرحله به فراخوان دانشجويان و هماهنگي آنان اختصاص يافته و مراحل بعدي هم در طول زمان اعلام خواهد شد.
انتهاي پيام/ر
برچسب ها: دانشگاه ، آزاد ، وبلاگ ، خیزش ، تخلفات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.