سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

افزایش نزدیک به 50 درصدی تردد ناوگان ترانزیت خروجی حامل کالا از پایانه مرزی بازرگان

در 2 ماهه ابتدای سال جاری تردد ناوگان ترانزیت خروجی حامل کالا از پایانه مرزی بازرگان در آذربایجان غربی نزدیک به 50 درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اروميه مدیر پایانه مرزی بازرگان با اعلام این خبر افزود: در 2 ماهه نخست سال جاری نزدیک به 3 هزار و 90 دستگاه ناوگان ترانزیت خروجی حامل بیش از 83 هزار تن کالا از پایانه مرزی بازرگان تردد کرده اند که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل از رشدی معادل 49 درصدی حکایت دارد.

رحیم غلامیان با بیان اینکه در این مدت تعداد تردد ناوگان خروجی حامل کالا نیز از پایانه مرزی بازرگان 39 درصد رشد داشته استف اضافه کرد: امسال بیش از 9 هزار و 400دستگاه ناوگان حامل کالا از طریق این پایانه مرزی از کشور خارج شده است در حالیکه این رقم در مدت زمان مشابه سال قبل 6 هزار و 788دستگاه بود.

وی با اشاره به اهمیت پایانه مرزی بازرگان در مبادلات بین المللی اذعان داشت: ارائه خدمات مناسب در این پایانه مرزی، تلاش برای تسهیل در روند عبور و مرور کالاهای حامل کالا و ترانزیتی و اجرای عملیات عمرانی و بهسازی این پایانه مرزی باعث شده است تا بیشتر صاحبان کالا این پایانه را برای واردات کالای مورد نیاز و صادردات تولیدات خود انتخاب کنند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.