سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرزاد فرزین و گروه «شوک» این بار برای صلح جهانی خواندند

فرزاد فرزین عادت دارد که در برنامه‌های زنده‌اش، علاوه بر اجرای پر شور قطعاتش، نمایش‌های تصویری فراوانی را نیز برای کنسرت‌هایش تدارک ببیند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، این بار هم این خواننده در ادامه همین روند، برنامه‌اش رادر تهران و برج میلاد و به همت شرکت «اکسیر نوین» روی سن برد تا دوستدارانش در شبی پر هیجان، قطعات جدید این خواننده را با اجرای هنرمند مورد علاقه‌شان از نزدیک و به صورت زنده شاهد باشد.

نکته جالب توجه این اجرا حضور «حسام نواب صفوی» به عنوان نوازنده پیانو در قطعه آخر این برنامه «صلح جهانی» بود که حاضرین در سالن را به شدت غافلگیر کرد.
 
"Opening"برنامه‌های این خواننده همیشه جزو پرهیجان‌ترین بخش‌های برنامه‌هایش است و فرزین این بار هم دوستدارانش را غافلگیر کرد.

او برای این برنامه یک لوزی بزرگ نورانی را در انتهای صحنه طراحی کرده بود و به محض شروع قطعه و در حالی که همه برای دیدن آقای خواننده لحظه شماری می‌کردند، از داخل این لوزی نورانی، قطعه پر طرفدار «دوریت» را شروع به خواندن کرد و در حالی که لوزی با سرعت کمی در حال چرخیدن بود به یک باره نور روی فرزین رفت تا هیجان سالن چندین برابر شود.

رومی‌ها حمله کردند!


بعد از این شروع جالب، فرزین از لوزی نورانی پائین آمد و ملودی قطعه «بیا بیا» توسط نوازنده‌ها نواخته شد و به محض شروع این قطعه، حدود بیست نفر با لباس سربازان رومی روی سن آمدند و به نوعی سعی کردند کلیپ این قطعه را در روی سن بازسازی کنند. اتفاقی که با استقبال مخاطبان حاضر در سالن رو به رو شد و باعث شد باز هم توانایی بالای این خواننده برای جذاب کردن کنسرت‌اش به همگان ثابت شود.

* قطعات پرطرفدار
فرزاد قطعات پرطرفدارش را یکی پس از دیگری به اجرا در آورد و از جمله این قطعات می‌توان به «عذاب»، «چیکه چیکه»، «بچه»، «می‌دونم»، «نگو دوسم نداری» و... اشاره کرد که در این بین قطعه «بچه» بیشتر از بقیه قطعات مورد توجه قرا گرفت.

انر‍ژی بالای نوازنده‌ها

علاوه بر اجرای پر انرژی خود فرزین، نوازنده‌های گروه «شوک» هم نقش بزرگی در پر هیجان‌تر کردن این برنامه داشتند. از یاشار خسروی بگیر که با «ساکسفون»‌اش گهگداری روی سن می‌آمد و تکنوازی می‌کرد تا امیر میلاد نیکزاد و ایلیار خسروی و بقیه نوازنده که علاوه بر نوازندگی، بخش‌هایی از حرکات نمایشی برنامه را هم بر عهده داشتند و خود فرزین هم حرکات آن‌ها را مدیریت می‌کرد و با اشاره‌های مختلف از آن‌ها می‌خواست که حرکاتشان را انجام دهند.

بابک، بابک...

زمانی که فرزین شروع به معرفی حاضرین در سالن کرد، کل جمعیت سالن به صورت یک صدا و بدون توجه به صحبت‌های فرزاد فرزین با شعار: «بابک، بابک...»، خواننده پر طرفدار این روزهای بازار موسیقی را که در ردیف اول نشسته بود را تشویق کردند که همین باعث شد که فرزین به شوخی وسط شعار ان‌ها بپرد و بگوید: «ما داریم حرف می‌زنیم‌ها مثلا... این چه وضعشه؟!». و سپس بابک جهانبخش را به حاضرین در سالن معرفی کرد تا تشویق‌های ممتد به احترام حضور این خواننده پرطرفدار در سالن به صدا در بیاید.

مهمانان برنامه

 
از دیگر چهره‌های شناخته شده حاضر در سالن می‌توان به امیر فتحی (رهبر ارکس‌تر بابک جهانبخش)، یاحا کاشانی، کوشان حداد و شهاب رمضان اشاره کرد که به ترتیب از سوی فرزین به حاضرین معرفی شدند.

وقتی همه از تعجب خشکشان زد

به گزارش موسیقی ما، انتهای برنامه فرزاد به صورتی بود که دختر بچه‌ای با لباس سفید، پس از پخش ویدئویی با محتوای جنگ و خونریزی روی سن آمد و شعری در مذمت جنگ و خونریزی در جهان خواند. سپس نور سالن به صورت کامل گرفته شد و به محض اینکه نوای پیانو در تاریکی محض طنین انداز شد، یک شاخه نور سفید روی نوازنده آنکه افتاد تا همه حاضرین از تعجب خشکشان بزند. نوازنده پیانو کسی نبود جز «حسام نواب صفوی» که با لباس سفید پشت پیانو نشسته بود و جمعیت به محض نقش بستن چهره او روی مانیتور، به طرز ویژه‌ای به تشویق او پرداختند. سپس فرزین با اجرای قطعه «صلح جهانی» برنامه‌اش را به پایان برد تا شب پر شور و هیجان این خواننده در میلاد، با پایانی به یاد ماندنی به اتمام برسد.

گزارش: بهمن بابازاده

برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.