سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ژوئیه؛سرآغاز انقلاب در عربستان

منابع آگاه در ریاض با اشاره به اینکه ماه ژوئیه کنونی سرآغاز انقلاب در عربستان سعودی است گفتند افسران امنیتی رژیم صهیونیستی و امریکا بر سرکوب تظاهرکنندگان در شرق عربستان سعودی نظارت می کنند و به آنها درباره نحوه سرکوب دستور العمل می دهند .

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از هفته نامه خبری فلسطینی المنار ، منابع آگاه در ریاض گفتند گروههایی از افراد تک تیرانداز به شرق عربستان سعودی انتقال داده شده اند تا اعتراضات را در این منطقه مهار کنند .
این منابع افزودند این گروهها از حکومت عربستان دستور دارند که با تظاهرکنندگان با قدرت و شدت برخورد کنند .
از طرف دیگر شماری از علمای دارای مجوز فتوا و نزدیک به نظام آل سعود در تلاشند با نسبت دادن کفر به تحرکات مردمی بر نیروهای امنیتی سعودی تأثیر بگذارند تا آنان خون معترضان را بریزند .  
این منابع گفتند امیر متعب فرزند عبد الله بن عبد العزیز پادشاه عربستان شخصا بر سرکوب و ایجاد اردوگاههای بازداشت برای پذیرش تعداد بیشتری از بازداشت شدگان نظارت می کند.
این منابع گفتند ماه ژوئیه امسال سرآغاز شعله های انقلاب علیه نظام خانواده آل سعود است .  
این منابع فاش کردند شماری از مشاوران امنیتی اسرائیلی و امریکایی به نیروهای امنیتی سعودی در سرکوب وحشیانه تظاهرکنندگان دستور العمل می دهند .
این منابع تأکید کردند برخی افراد خانواده آل سعود طرحهایی را برای فرار در صورت افزایش اقدامات خشونت آمیز و اعتراضات و گسترش آن به مناطق دیگر آماده کرده اند .
برچسب ها: عربستان ، انقلاب ، ژوئیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.