سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی؛

زمین­های دانشگاه آزاد اسلامی مفقود نشده ­اند

مهندس حمید عباسی گفت: متاسفانه این موضوع به درستی در رسانه­ ها منعکس نشده، موضوع از این قرار است که اموال و زمین­های متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی به علت گستردگی نیازمند یک ساماندهی بود.

به گزارش خبرنگار صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران،‌ حميد عباسی با بيان اين مطلب اظهار داشت: برای مثال ما به صورت شفاهی و گذری در جریان وجود برخی زمین­ها قرار می گرفتیم که این امر به معنای سواستفاده و یا پنهان کاری در این خصوص نبوده است.
وی در ادامه گفت: به این منظور به فکر ایجاد سامانه ه­ايی برای شناسایی زمین­های دانشگاه بودیم، لذا سامانه های در حال طراحی است که وضعیت املاک به لحاظ ملکیت و کار انجام شده روی آنها و به طور کلی هر مساله­ای که در حوزه املاک و مستغلات است در این پایگاه نرم افزاری ساماندهی کنیم.
عباسی در خصوص موضوع هبه زمین­های دانشگاه آزاد نیز تصريح كرد: متاسفانه به علت نا آشنایی برخی از همکارانمان با عقود اسلامی به ویژه در مورد هبه، مشکلاتی ایجاد شده و موضوع مالکیت برخی زمین­های دانشگاه آزاد اسلامی را در بلاتکلیفی قرار داده است. لذا این مساله به معنای گم شدن زمین یا اموالی در دانشگاه آزاد نیست، چرا که چنین چیزی امکانپذیر نبوده و این قبیل دارایی­ها اصولاً مفقود شدنی نیستند.
وی در ادامه گفت: به همین منظور از معاونان عمرانی دانشگاه در سراسر کشور خواسته­ایم تا ضمن مشارکت در اجرای سامانه مذکور نسبت به اصلاح و تعیین تکلیف اموال و دارایی­های دانشگاه آزاد اسلامی اقدام کنند.
معاون عمرانی دانشگاه آزاد همچنین تاکید کرد: نظارت عالیه بر هرگونه فعالیت عمرانی شامل ساخت و ساز، املاک و مستغلات در حوزه معاونت عمرانی است و ضرورت دارد که تشکیل کارگروه­های تخصصی در حوزه عمرانی در شورای مناطق در اولویت قرار گیرد. /عط
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.