سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مخالفت منصور پور حيدري با بازگشت هنكه

مربي آلماني به كار استقلال نمي آيد

منصور پور حيدري مدير فني تيم استقلال شرايط اين تيم را بررسي مي كند و در مواقع لزوم با امير قلعه نوعي در خصوص برخي مسائل مشورت دارد وي راضي به بازگشت ميشائيل هنكه به تيم استقلال نيست.

  به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، منصور پور حيدري يك فصل را در كنار مربي آلماني تيم استقلال سپري كرده است و به امير قلعه نوعي اعلام كرده كه راضي به بازگشت اين مربي نيست زيرا شرايطي كه وي در تيم ايجاد مي كند ايده ال نيست نيازي به همكاري با اين مربي نيست.
 گفتني است ، امير قلعه نوعي پيش از اين اعلام كرده بود كه قصد دارد از دانش اين مربي استفاده كند اما اين اتفاق از سوي منصور پور حيدري با مخالفت روبرو شده است زيرا مدير فني تيم اعلام كرده سال گذشته اين مربي نتوانسته است شرايط ايده آلي را به عنوان مربي تيم ايجاد كند و آبي ها را به سمت فوتبال حرفه اي رهنمون سازد. به همين دليل حضورش به كار استقلال نمي آيد و لزومي نيست كه وي حتما در تيم مشغول به كار شود و دستيار امير قلعه نوعي شود.
شايان ذكر است، پرويز مظلومي طي فصلي كه گذشت با اين مربي رابطه خوبي نداشت و اختلافات نظر وي با سرمربي استقلال براي اين تيم حواشي را بوجود آورد به همين دليل مسئولان تيم قصد ندارند شرايط مانند فصل قبل پيش برود و امير قلعه نوعي به عنوان سرمربي با هنكه دچار مشكل شود و تيم سرپرست فصل پيش آبي ها به سرمربي استقلال اعلام كرده شرايطي كه مربي آلماني در تيم ايجاد مي كند شبيه به وضعيتي است كه دستياران ايران وي در استقلال دارند و تفاوت زيادي ندارند به همين دليل و به منظور دوري از حاشيه اعضاي تيم ترجيح مي دهند با هنكه تسويه حساب كنند اما قلعه نوعي هنوز موافقت نكرده است ./ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.