سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتراض رسمي قلعه نوعي به راي كميته انضباطي

محروميت سرمربي استقلال دو بازي است

سرمربي تيم استقلال از سوي كميته انضباطي با محروميت روبرو شده و نمي تواند از روي نيمكت آبي ها تيمش را همراهي كند اين در حالي است كه وي اعتراض رسمي خود را به مسئولان اعلام كرده است.

  به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، امير قلعه نوعي به دليل شكايت داوران و خبرنگاران با راي كميته انضباطي روبرو شده است و قرار به اين بود كه سر بازي از همراهي تيمش در مسابقات ليگ محروم شود اما اين اتفاق رخ نداد و از سوي مسئولان در كميته انضباطي اعلام شد كه وي دو بازي از همراهي تيم استقلال محروم شده است و نمي تواند اين تيم را همراهي كند.
گفتني است ، وي  در بازي ابتدايي ليگ بايد از روي سكوها استقلال را هدايت كند و اين قصد ادامه دارد و محروميت وي به اين بازي ختم نمي شود زيرا بر اساس اعلام مسئولان بازي بعدي نيز امير قلعه نوعي شرايط همراهي تيم را ندارد.
وكيل سرمربي تيم استقلال در اين مورد اقدامات لازم را انجام داده و حتي اعتراض رسمي وي ارايه شده است تا مسئولان پيگيري لازم را انجام دهند .
امير قلعه نوعي ، معتقد است كه محروميت در نظر گرفته شده براي وي در ابتداي فصل جديد منطقي و اصولي اتخاذ نشده است و مسئولان بايد در اين خصوص تجديد نظر كنند.
شايان ذكر است، اعلام شده كه بررسي هاي لازم قرار به اجراست اما به نظر مي رسد كه در راي مسئولان كميته انضباطي تغييري ايجاد شود زيرا اين محروميت اجرا مي شود./ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.