سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ويژه ماه مبارك رمضان؛

"علم الهدي" با پنجره اي براي تماشا به راديو تهران مي آيد

"پنجره اي براي تماشا"با رويكرد اجتماعي-معرفتي و با حضور حجت الاسلام و المسلمين علم الهدي كارشناس مذهبي هر روز از ساعت 12:30 تا 13:30 از شبكه راديويي تهران پخش خواهد شد.

محمد حسيني،تهيه كننده اين پروژه برنامه در گفتگو با خبرنگار بخش راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت:اين برنامه با رويكرد اجتماعي-معرفتي و مناسك اذان هر روز از ساعت 12:30 به مدت يك ساعت از شبكه راديويي تهران موج fm رديف 94 روي آنتن خواهد رفت.
وي اظهارداشت:آيتم "قرار امروز" يك بخش اخلاقي است كه با يك تحليل رفتاري انساني همراه خواهد بود و آيتم احكام با كارشناس مذهبي علم الهدي و آيتم "فرصت تماشا" و "رازي به نام مولا" متني ادبي از حضرت امير(ع) است كه به زندگي و فضايل حضرت علي (ع) نيز اختصاص يافته است.
وي بيان كرد:قرائت آيه هايي از قرآن به تفسير و بررسي جوانب سوره يونس و اسماءالهي كه در "دعاي جوشن كبير" آمده توسط استاد "هاني چيت چيان" دبير انجمن قرآن پژوهشي پرداخته مي شود.
اين تهيه كننده گفت:تلاوت آيات،دعاهاي بعد از نماز و دعاهاي هر روز ماه رمضان به همراه روايات ،‌داستانك ها،يك حديث و يك روايت و يك دل مرواريد از ديگر بخش هاي اين برنامه است كه به سمع و نظر علاقمندان خواهد رسيد.
وي خاطرنشان كرد:نوشين رهگذر سردبير و نويسنده،سيد يوسف رحيمي و فاطمه نصرآبادي گوينده :محمدرضا علي اكبر راوي،مريم چوپاني،مهرنوش پرتويي و ليلا پير محمدي آذر نويسنده، مصطفي داعي و زهرا افشار گزارشگر و پريسا جمالي به عنوان بازيگر در اين برنامه همكاري دارند.
گفتني است؛شنوندگان براي طرح پيشنهادات،انتقادات و ديدگاههاي خود درخصوص اين برنامه مي‌توانند با شماره پيامك برنامه 30000956 و يا آدرس الكترونيكي radiotehran@irib.irمراجعه كنند./ه

برچسب ها: علم ، الهدی ، پنجره ، تماشا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.