سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشكل مسئولان بر سر شماره 4 استقلال

صادقي و اكبر پور يك پيراهن را مي خواهند

چند بازيكن تيم استقلال براي دريافت شماره پيراهن هاي خود دچار مشكل شدند زيرا شماره هاي قبلي و اصلي آنها در اختيار بازيكنان ديگر است و اين موضوع براي آنها دردسر ساز شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، شماره اكثر بازيكنان انتخاب شده است اما  چند نفري از  بازيكنان تيم با شرايط متفاوتي روبرو شدند زيرا شماره اي را در اختيار ندارند و شماره هاي قبلي خود را نيز در اختيار ندارند زيرا بازيكنان جديد آنها را درا ختيار گرفتند و صاحب آن شماره ها شدند از طرفي بازيكناني مانند امير حسين صادقي و سياوش اكبرپور با شرايط متفاوت روبرو شدند زيرا شماره 2 امير حسين صادقي و 10 سياوش اكبر پور در اختيار خسرو حيدري و ميلاد ميداودي قرار دارد و اين موضوع باعث شده ه اين دو بازيكن با مشكل روبرو شوند.

پيش از اين قرار بود اكبر پور شماره 7 فرهاد مجيدي را بر تن كند اما خبر حضور مجدد وي در تيم استقلال شرايط را تغيير داد و اين بازيكن شماره 7 را پس داد اما در حال حاضر عنوان شده است كه اكبرپور قصد دارد شماره 4 را دريافت كند كه امير حسين صادقي نيز همان شماره را مي خواهد.

پيش از اين عنوان مي شد كه صادقي بدليل اينكه شماره 2 خود را در اختيار خسرو حيدري مي بيند در نظر دارد كه شماره 22 را بر تن كند اما اعلام شده است بدليل حضور وي در خط دفاعي ترجيح مي دهد شماره تك رقمي بر تن كند.

شايان ذكر است ، شماره بازيكنان تيم براي اعضاي استقلال دردسر ساز شده است اما مسئولان اعلام كردند هيچ مشكلي در اين زمينه وجود ندارد و در روز اعلام شماره ها ، همگي راضي هستند./ق

برچسب ها: استقلال ، پیراهن ، اکبرپور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.