سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

خراسان رضوی شایستگی قهرمانی در مسابقات لیگ اسکیت کشور را دارد

دبیر هیأت اسکیت خراسان رضوی گفت: تیم استان شایستگی قهرمانی در مسابقات لیگ اسکیت نونهالان و نوجوانان کشور در بخش پسران را دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، محمد عجم با بیان این مطلب افزود: دومین مرحله مسابقات لیگ اسکیت نونهالان و نوجوانان پسر کشور که از روز 21 تا 23 تیر ماه سال جاری در مشهد برگزار شد؛ با عملکرد بسیار مطلوب ورزشکاران استان در این مسابقات و کسب مقام نخست این رقابت ها به پایان رسید.

وی با اشاره به کسب مقام دوم تیم استان در مرحله اول مسابقات لیگ اسکیت نونهالان و نوجوانان پسر کشور در تهران، اظهار داشت: مصدومیت چند نفر از اعضای تیم در این مرحله مانع کسب مقام اول شد ولی باتوجه به تمرینات انجام شده امید است در مرحله سوم که هفته اول شهریور ماه در شهر ارومیه برگزار می شود، با تصاحب جایگاه نخست، قهرمانی کشور را به دست آورند.

دبیر هیأت اسکیت خراسان رضوی اعلام کرد: امتیاز تیم های شرکت کننده در مجموع سه مرحله محاسبه و تیم اول مسابقات لیگ اسکیت نونهالان و نوجوانان پسر کشور به مسابقات کاپ آزاد کشور کره جنوبی اعزام خواهد شد.

عجم با بیان این که سال گذشته 23 نفر از ورزشکاران خراسان رضوی به تیم ملی دعوت شدند، گفت: محمد قاجاریان، مهدی ثمره (فرزند عباس)، محمد نعمتی، آرمین کاتبی، میلاد ثمره، متین حداد، بهزاد فضلی، مهدی علیشاهی، مصطفی گلمکانی، کیارش شاه محمدی و مهدی ثمره (فرزند مسعود) از جمله اسکیت بازانی هستند که در بخش نونهالان و نوجوانان به اردوی تیم ملی اسکیت دعوت شدند.

وی محمد آرزومند، مهرداد ثابت نیا، امیررضا بحرینی مقدم و حسن اکبر پور در رده سنی بزرگسالان را از جمله افراد دعوت شده از استان به تیم ملی اسکیت معرفی کرد و افزود: مسعود نیک مهر از خراسان رضوی نیز به عنوان مربی تیم ملی اسکیت جوانان سال گذشته به مسابقات جهانی کشور کره جنوبی اعزام شد.

دبیر هیات اسکیت استان در ادامه از میزبانی خراسان رضوی در مرحله دوم لیگ اسکیت نونهالان و نوجوانان دختر باشگاه های کشور خبر داد و گفت: این مسابقات از 28 تا 30 تیرماه در محل آکادمی اسکیت شهرستان طرقبه شاندیز با حضور بیش از 200 ورزشکار دختر برگزار می شود.

عجم یادآور شد: تیم اسکیت دختران خراسان رضوی در مرحله اول این مسابقات که در شهر تهران برگزار شد از بین 31 تیم مقام هفتم را کسب کرد.

وی اظهار داشت: نفرات برتر این مسابقات به اردوی تیم ملی اسکیت دعوت می شوند و تیم برتر به عنوان نماینده کشور ایران به مسابقات کاپ آزاد کشور کره جنوبی اعزام می شود.

دبیر هیأت اسکیت خراسان رضوی یگانه خواجویی، مهلا رشیدیان، کیانا طلوع، رضوان خاک تاریک، ماجده حافظی، بهاره جعفری و مریم رأفت نیا در رده سنی نونهالان و نوجوانان را افراد دعوت شده از استان به اردوی تیم ملی اسکیت بانوان اعلام کرد و گفت: در بخش بزرگسالان نیز فتانه رضوانی از خراسان رضوی عضو تیم ملی اسکیت می باشد.

یاداآوری می شود: تیم آدنیس به عنوان نماینده استان خراسان رضوی در مسابقات لیگ نونهالان و نوجوانان پسر کشور که در مشهد برگزار شد؛ با کسب 7 مدال طلا، 5 نقره و  برنز موفق به کسب مقام قهرمانی مرحله اول این رقابت ها شد./س  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.